خطیب جمعه اندیمشک با تشریح جایگاه ولایت فقیه در دوران مختلف گفت:رهبر معظم انقلاب با تدبیر جلوی انحراف از اصول فکری و آرمان های امام خمینی (ره) را گرفت.

ولایت فقیه جلوی انحراف از اصول فکری امام (ره) را گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:ولایت فقیه در ادامه خیزش ضد استکباری امام راحل (ره) در طول انقلاب اسلامی اسلام ناب را پیش برده و شبکه مقاومت را در منطقه گسترده داده است.
وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در مراسم سلروز ارتحال امام خمینی(ره) افزود:رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند هر کس به آمریکا اعتماد کند سیلی می خورد چرا که آنان همواره به دنبال بر هم زدن اتحاد دولت و ملت و خارج کردن جامعه اسلامی از مسیر واقعی بوده اند.
خطیب جمعه اندیمشک با تشریح ویژگی های شاخص امام راحل (ره) در مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی اظهار کرد:امام خمینی (ره) کشور را از عقب ماندگی و فساد سیاسی و اخلاقی خارج کرد و با تکیه بر دین، ارزش های متعالی را در جامعه گسترش داد.
وی گفت:با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در ایران نور امید در دل مستضعفان جهان ایجاد شد و امروز جهان اسلام مرهون اندیشه های امام راحل (ره) است.
حجت الاسلام خدامی با تاکید بر ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) اضافه کرد:امروز جامعه نیازمند خوراک فکری و ترویج اندیشه های امام راحل (ره) است و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف همه بشمار می رود.
وی در ادامه سخنان خود به واقعه 15 خرداد و قیام و شهادت مردم ایران در سال 42 در برابر رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و گفت:15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و نقطه شروع انقلاب بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.