قدس آنلاین- تبریز: معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد با یک شرکت اتریشی جهت احداث بیمارستان جدید تبریز خبر داد.

 اتریشی ها در تبریز بیمارستان می سازند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، "جمال الدین نیکنامی" در نشست ماهانه هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: تعداد تخت های این بیمارستان از 300 تختخوا به 327 تختخواب افزایش یافته است.

وی  ادامه داد: مکان یابی جدید برای احداث بیرمارستان جدید 300 تختخوابی تبریز انجام شده و در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

نیکنامی  با بیان اینکه مکان پیشنهادی شهرداری در پارک بزرگ تبریز، علاوه بر انتقاد رسانه ها، حائز شرایط ساخت بیمارستان نبود، گفت: به عتوان یک پزشک می گویم که مکان پیشنهادی شهرداری مناسب ساخت بیمارستان نبود و این مکان علاوه بر آلودگی محیطی و آلودگی صوتی فرودگاه تبریز، به بیمارستان عالی نسب نیز بسیار نزدیک بود.

معاون درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این خصوص رایزنی ها و هماهنگی های لازم با شورای شهر و استانداری انجام شده و بیمارستان دوم تامین اجتماعی در تبریز در محل شهرک خاوران و جنب بیمارستان در حال احداث کودکان سرطانی بنا خواهد شد.

نیکنامی افزود: ضریب اشغال تخت های بیمارستان های مربوط به این سازمان نیز 77 درصد است که نسبت به سال گذشته مقداری افزایش داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.