قدس آنلاین: نویسنده کتب فرهنگی و اجتماعی گفت: روشن‌شدن و آگاه‌سازی آحاد جامعه نیازمند یاری مطلوب و شایسته مسئولان است.

روشن‌شدن و آگاه‌سازی آحاد جامعه نیازمند یاری مطلوب و شایسته مسئولان است

جاوید صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: تاکنون سه کتاب در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به رشته تحریر درآورده‌ام.
وی با اشاره به دو اثر اخیر خود، افزود: دو اثر اخیر با عنوان معجزاتی که در این نزدیکی است و گُلی در مُرداب بوده که کتاب نخست به‌چاپ رسیده است و کتاب دوم نیز در زیرچاپ است و این دو کتاب برگرفته از داستان‌ها و رویدادهای واقعی بوده و مخاطب این دو کتاب هم عموم آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان و مادی‌گرایان هستند.
استاد بازنشسته دانشگاه‌های فردوسی و آزاد اسلامی مشهد درباره محتوای کتاب نخست خود، خاطرنشان کرد: کتاب معجزاتی که در این نزدیکی است در یک جلد و 350 صفحه نگارش شده و محتوای آن بیدار کردن کسانی است که در خواب غفلت هستند و راهنمای خوبی برای این گروه از افراد جامعه است.
صلاحی درباره محتوای کتاب دوم خود، تصریح کرد: کتاب گُلی در مُرداب در یک جلد و 430 صفحه نگارش شده و محتوای آن درباره دختری است که تربیت پسرانه داشته و این دختر در حیاط مدرسه‌ای در لاهیجان دوست همکلاسی خود را به‌دلیل خیانت وی در قول و قرارهای دوستانه میان خود به قتل رسانده است.
وی تأکید کرد: سه نتیجه‌ای که در این دو اثر است شامل عدم دخالت در کار خدا، چاه مکن بحر کسی اول خودت دوم کسی و دوری از رفتن به راه خلاف بوده و هرهدفی که خدایی باشد مؤفق است و اگر ایمان باشدمؤفقیت و سربلندی هم هست.
استاد بازنشسته دانشگاه‌های فردوسی و آزاد اسلامی مشهد درباره سوابق گذشته‌اش، بیان کرد: در گذشته هم کتاب دریچه‌ای به باغ دل را به نگارش درآوردم که این کتاب در دو سال پیش به‌چاپ رسید که مجتوای آن اشعار آئینی، عارفانه و عاشقانه در وصف خداوند یکتا و بی‌همتا، ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه بوده است و برنامه بعدی‌ام هم نوشتن کتابی دیگر در قالب موضوعات فرهنگی و اجتماعی بوده که البته نام آن هنوز مشخص نشده است.‌
صلاحی گفت: همچنین در بحث کتب درسی و دانشگاهی هم 5 کتاب جرم شناسی (در 2 جلد)، کبیفر شناسی، بزهکاری اطفال و دادرسی اطفال بزهکار را نوشته‌ بودم.

وی در پایان خواستار حمایت مطلوب و شایسته مسئولان امر شد و افزود: هدف از نگارش این کتب روشن‌شدن و آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌ویژه اقشار جوان و آینده‌ساز کشور بوده است و در این راستا نیازمند یاری مطلوب و شایسته مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.