اولین موزه سيار خصوصی، آموزشی و بشردوستانه کودک در کشور با عنوان سفیران فرهنگ صلح آماده سفر برای انجام ماموریت به کشورهای ساحل عاج و غنا در آفریقا می‌شود.

موزه صلح و دوستي خراسان رضوي به آفريقا مي‌رود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي خراسان رضوي، سوسن نیک‌ذات مدیر و بنیانگزار موزه اهداف این سفر را معرفی فرهنگ ایران زمین به کودکان افریقایی و بالعکس، شناخت و آشنایی با میراث فرهنگی ملموس و ناملموس ساحل عاج و غنا، برقراری عدالت اموزشی ,فرهنگسازی و آموزش حقوق کودکان و صلح در مدارس معرفي كرد.
وی گفت: هم چنين شناخت و احترام به تنوع فرهنگی در جهان، تحکیم روابط دوستی کشور ها، آشنایی کودکان با دیگر ملل از طریق نمایش عروسکهای ملل، در قالب برگزاری جشنواره و کارگاه های متنوع، آموزشی و تعاملی و گسترش شبکه بین المللی حامیان و دوستداران کودک، صلح و میراث ناملموس ملل وابسته به موزه فوق و دعوت به عضویت در این شبکه اعلام كرد.
وی گفت: هم چنين شناخت و احترام به تنوع فرهنگی در جهان، تحکیم روابط دوستی کشور ها، آشنایی کودکان با دیگر ملل از طریق نمایش عروسکهای ملل، در قالب برگزاری جشنواره و کارگاه های متنوع، آموزشی و تعاملی وگسترش شبکه بین المللی حامیان و دوستداران کودک، صلح ومیراث ناملموس ملل وابسته به موزه فوق و دعوت به عضویت در این شبکه اعلام كرد.
نیک‌ذات خاطرنشان كرد: در نظر است پس از باز گشت انشا الله نمایشگاهی از آثار دست ساز و فرهنگ و میراث ناملموس این کشورها را به نمایش بگذاريم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.