رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای بی بی سی علیه امام گفت: این موضوع نمی‌تواند گردی بر دامن کبریایی خمینی کبیر بنشاند.

سفارش امام، مبارزه با امریکا تا آخر / هدف «بی بی سی»؛ تخریب خمینی کبیر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای واهی بخش فارسی «بی بی سی» رسانه رژیم سلطنتی انگلیس،  با موضوع پیام محرمانه امام خمینی(ره) به رئیس جمهور وقت امریکا، اظهار کرد: هدف بی بی سی و دشمنان، تخریب امام و مواضع ایشان است. مواضع امام راحل (ره) همواره نشان از ایستادگی در مقابل امریکا داشت و بارها «پوز این کشور را به خاک مالیده» است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ایران را از یوغ سرسپردگی به امریکا نجات داد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور امریکا در زمان دولتهای نهم و دهم به مقام معظم رهبری چند نامه ارسال کرد و این مسئله عجیبی در عالم سیاست نیست.

حسینیان تاکید کرد: این موضوع نمی‌تواند گردی بر دامن کبریایی خمینی کبیر بنشاند.هرچند صحت و سقم ادعای بی بی سی به هیج وجه مشخص نیست.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: مواضع امام در برابر امریکا همواره روشن است و ایشان در وصیتشان به مردم، رهبری و مسئولین سفارش کردند که همیشه در خط مبارزه با امریکا باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.