قدس آنلاین – سبزوار : مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت : تا شهریور ماه سالجاری  ناوگان تاکسیرانی سبزوار با تاكسي هاي فرسوده خداحافظی می کند .

سبزوار با تاكسي هاي فرسوده خداحافظي مي كند

بهزاد ريواده در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با اشاره به اینکه تاکسی‌هایی که عمر بالای ۱۰ سال دارند، مشمول طرح نوسازی می شدند، افزود: در شهر سبزوار ۲۲۰ تاكسي فرسوده وجود دارد که پرونده نوسازي اين تاكسي ها تا شهريور ماه سال جاري بسته خواهد شد.

وي با بيان اينكه خودروهاي جايگزين طرح نوسازي شامل سمند EF7 و پژو ۴۰۵ مي باشد، اظهار داشت: متقاضيان در مرحله نخست ثبت نام نوع خودرو و بانك عامل را انتخاب كردند و در مرحله دوم بعد از ارسال مدارك به سازمان و تاييد به بانك عامل و نوع خريد خودرو معرفي شدند.

وی یادآورشد : توقف فعلي طرح نوسازی تاکسی های فرسوده موضوعی کشوری است و به دلیل تعداد زیاد تاکسی های فرسوده در کشور و مشکلات پیش رو تحقق این مهم امری زمانبر به نظر می رسيد.

وی اختلافات شرکت ایران خودرو با ستاد حمل و نقل و سوخت کشور، عدم اعطای تسهیلات از سوی بانک عامل و انحصاری بودن خودرو توسط شرکت مذکور را ازمهمترین دلایل مهم کندی روند نوسازی تاکسی های فرسوده برشمرد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.