به تازگی تحقیقات جهانی جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد، کاربران حرفه یی آفیس مایکروسافت، زودتر از کسانی که استفاده از این نرم افزار را به خوبی یاد نگرفته اند، کار می یابند.

اگر مهارت کار با آفیس مایکروسافت را دارید، خیلی زود کار پیدا می کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تایمز فناوری، تحقیقات جدید نشان می دهد، اخیرا کارفرمایان علاقمند هستند که کارکنان جدیدشان دارای مهارت کار با آفیس مایکروسافت به صورت کامل و حرفه یی باشند و کسانی که دارای مهارت کار با آفیس باشند، یکی از عناصر اصلی گرفتن مشاغل را دارند.

براساس آمار رسمی منتشر شده، مهارت های کار با آفیس ایکروسافت یکی از مهم ترین مهارت هایی است که جویندگان کار در هر رشته یی، باید آن را در رزومه ی خود داشته باشند و در بین 20 مهارت مهمی که جویندگان کار باید به آن مسلط باشند، مهارت کار با آفیس در جایگاه چهارم قرار دارد.

این موضوع نشان می دهد که چگونه استفاده از نرم افزار آفیس و کسب مهارت در بخش های مختلف آن، امروزه به امری مهم و حیاتی تبدیل شده است.

تحقیقاتی که IDC در آمریکا بر روی 76 میلیون مورد شغلی انجام داده است نشان می دهد که پس از جایگاه چهارم مهارت کار با آفیس مایکروسافت در فهرست مهارت های لازم برای دریافت کار، مهارت استفاده از نرم افزار پاورپوینت مایکروسافت در رده ی شانزدهم این فهرست قرار دارد.

براساس این آمار، حدود 12 درصد از مشاغلی که به دنبال شخصی برای کار می باشند، به خصوص مشاغلی که دارای دستمزد بالاتری هستند، از جویندگان کار در خصوص مهارت آن ها در کار با آفیس مایکروسافت به طور جدی سوال می کنند و این درصد در مشاغل دفتری به 20 درصد می رسد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.