۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 389201

شرکت EXEC به تازگی اعلام کرده است که هوآوی قصد دارد نکسوس جدیدی را تولید کند و ارتقای نکسوس ۶P در این راستا می باشد.

هوآوی، یک گوشی هوشمند نکسوس جدید خواهد ساخت

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از Techradar، شایعات منتشر شده ی جدید نشان می دهد که گوگل قصد دارد در سال جاری، نکسوس پیشرفته تری را تولید کند و خبرهای حاکی از آن است که گوگل دوباره هوآوری را به عنوان شریک خود برای ساخت گوشی هوشمند نکسوس جدیدش برگزیند.

البته با توجه به اینکه نکسوس 6P نمونه ی خوبی از همکاری گوگل با کمپانی هوآوری بود، انتظار می رفت که گوگل همکاری خود را با این کمپانی ادامه دهد.

اما اخیرا گزارشی در مقابل گزارش گفته شده، منتشر شده است که در آن نام HTC نیز به عنوان همکاران گوگل و هوآوی در ساخت گوشی هوشمند جدید نکسوس برده شده است.

البته این احتمال وجود دارد که هوآوی در صدد به روز رسانی گوشی هوشمند نکسوس 6P خود باشد و براساس گزارشات غیر رسمی، مشخصات داخلی و جزییات این گوشی ارتقا یافته با نمونه یی که سال قبل عرضه شد متفاوت است.

البته ممکن است که گوشی هوشمند نکسوس دیگری در دسترس نباشد، هر چند این موضوع بعید به نظر می رسد، اما به طور قطع هوآوی پیش از سال 2017 یک دستگاه نکسوس جدید عرضه خواهد کرد.

این موضوع در حالی است که نسخه ی دوم نکسوس 6P با نام تجاری جدیدی در دسترس نباشد.

این روزهای گوگل در حال کار بر روی برنامه ی Daydream در پلت فرم واقعیت مجازی خود می باشد، این موضوع نیز می تواند بهانه ی دیگری باشد که هوآوی تصمیم بگیرد، نکسوس 6P خود را به روز رسانی کند.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.