اچ تی سی در آخرین اقدام خود از کاربران درخواست کرده است تا با ارسال سلفی‌های خود به این شرکت، یک اچ تی سی ۱۰ رایگان هدیه بگیرند.

با ارسال سلفی‌های خود به اچ تی سی یک HTC ۱۰ رایگان هدیه بگیرید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، شرکت اچ تی سی بدون شک قابلیت تولید گوشی‌های هوشمند قدرتمندی را دارد اما طی سال‌های گذشته مشتریان آن چنان که باید از محصولات این شرکت استقبال نکرده‌اند و اچ تی سی دوران سختی را سپری می‌کند. در هر حال پرچمدار جدید این شرکت یعنی اچ تی سی 10 نسبت به پرچمداران قبلی عملکرد بهتری داشته و اچ تی سی نهایت تلاش خود را به کار بسته است تا مشتریان بیشتری را به خرید این محصول جدید ترغیب کند. اچ تی سی در آخرین اقدام خود از کاربران درخواست کرده است تا با ارسال سلفی‌های خود به این شرکت، یک اچ تی سی 10 رایگان هدیه بگیرند.

شرایط شرکت در این مسابقه بسیار ساده است. کاربران باید بالا 18 سال سن داشته و ساکن ایالات متحده باشند. سپس سلفی خود را تا قبل از تاریخ دهم ژوئن برای اچ تی سی ارسال کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

 

اچ تی سی

 

اچ تی سی به کاربران خود پیشنهاد داده است که چگونه می‌توانند شانس برنده شدن خود در این مسابقه را افزایش دهند. مطابق با توصیه‌های اچ تی سی کاربران باید برای سلفی‌های خود از پیش زمینه‌های جالبی استفاده کنند، اطمینان حاصل کنند که در مرکز تصویر قرار دارند و لبخند زدن را نیز فراموش نکنند.

 

پس از گرفتن عکس، کاربران باید سلفی خود را تا قبل از دهم ژوئن در آدرس www.htc.com/us/selfie ثبت کنند. اچ تی سی هنوز درباره تعداد گوشی‌هایی که به عنوان جایزه برای برندگان در نظر گرفته اطلاعاتی نداده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.