قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز حجم کل سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده تبریز در سال ۹۵ را ۶ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بودجه مصوب پیش‌بینی شده برای فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال‌جاری/ اشتغال ۳ هزار نفر در پروژه های شهرداری تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب آذربایجان‌شرقی به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی عالمانه و عامدانه بوده چرا که به فرموده مقام معظم رهبری مردمان آذربایجان خاص، موقع شناس و زمان‌شناس هستند و در مواقع خاص تاریخی تشخیص می‌دهند چه حرکتی انجام دهند.

افتتاح سالن 1200 نفر همایش بین‌المللی تبریز در بهمن امسال

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار نفر در پروژه‌های شهرداری تبریز مشغول به کار هستند، افزود: امروز به همراه رییس شورای شهر از پروژه سالن یک هزار و 200 نفری همایش‌های بین‌المللی تبریز که بهمن ماه افتتاح می‌شود بازدیدی داشتیم که طبق اعلام مسؤول پروژه 220 نفر در آنجا کار می‌کنند.

اجرای 7109 میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در تبریز

نجفی اذعان داشت: در 2.5 سال گذشته 730 میلیارد تومان به پروژه قطار شهری تبریز پول تزریق کردیم و این در حالی است که در 12 سال گذشته تنها 218 میلیارد تومان به این پروژه ترزیق شده بود.

شهردار تبریز از اجرای 7 هزار و 109 میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در تبریز خبر داد که 90 درصد این سرمایه گذاری ها توسط بخش خصوصی انجام گرفته و بخشی از اینها سرمایه‌گذاران خارجی هستند.

سرمایه‌گذاری یک هزار و 100 میلیارد تومانی در پارک بزرگ تبریز

این مسؤول با اشاره به اجرای پروژه پارک بزرگ تبریز در غرب تبریز که یک منطقه نیمه‌توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: بیش از 50 سال بود مردم می‌شنیدند پارک بزرگی در تبریز احداث می‌شود ولی در عمل کاری صورت نمی‌گرفت و حالا این پروژه در حدود 153 هکتار عرصه با سرمایه‌گذاری یک هزار و 100 میلیارد تومانی در حال اجرا است.

وی همچنین به پروژه‌هایی مثل پروژه چند منظوره ولی‌امر با سرمایه‌گذاری یک هزار و 500 میلیارد تومانی و پروژه آتا سنتر با سرمایه‌گذاری یک هزار و 800 میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: حجم کل سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در سال جاری 6 هزار و 649 میلیارد تومان است در حالی که بودجه مصوب پیش‌بینی شده برای فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال گذشته 2 هزار و 400 میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.