۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 389733

قدس آنلاین/ مرتضی روشنی: حدود ۲ ماه پیش بود که خانواده آقای دانشمندی صاحب ۵ فرزند پسر شد، اتفاقی که مثل توپ در مشهد پیچید و به خاطر شرایط خاص ۵ قلوها، بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی استان از جمله آستان قدس رضوی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهزیستی خراسان رضوی به یاری این خانواده زحمت کش شتافتند.

پنج قلوهای مشهدی خانه دار شدند

آن روزها مدیرکل بنیاد وعده داد تا سقفی برای این خانواده مهیا کند و آستان قدس رضوی نیز علاوه بر پرداخت هزینه های بیمارستان، هزینه های مایحتاج فرزندان را تا یکسال تقبل کرد.

دیروز اما در نخستین روز ماه مبارک رمضان، خانواده آقای دانشمندی کلید واحد مسکونی خود را در شاندیز از دست مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی تحویل گرفتند.

پدر 5 قلوها در گفتگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار کرد: از مسؤولان تشکر می کنم که به وعده های خود عمل کرده و ما را تنها نگذاشتند.

اصغر دانشمندی درباره شرایط خانه گفت: منزلی که به ما اعطا شده از واحدهای مسکن مهر شاندیز است که دارای دو خواب بوده و بیش از 70 مترمربع زیربنا دارد.

او درپاسخ به این سؤال که چه مقدار از مبلغ این خانه را باید پرداخت کنید، اظهار کرد: ظاهرا بنیاد مسکن 50 میلیون تومان از مبلغ کل خانه را پرداخت کرده و مابقی مبلغ را باید به صورت اقساط وام در اقساط ماهیانه 200 هزار تومان پرداخت کنم.

وی همچنین درپاسخ به اینکه شنیده می شود این خانه فاقد انشعاب گاز است، تصریح کرد: کارهای لوله کشی گاز انجام شده و باید به تأیید این شرکت برسد.

پدر 5 قلوها همچنین از مسؤولان آستان قدس رضوی تشکر ویژه کرد که او و خانواده اش را تنها نگذاشته اند.

دانشمندی در پایان اظهار کرد: انشاا... تا یک هفته دیگر به منزل جدید خود اسباب کشی خواهیم کرد.

اما مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی در حاشیه مراسم اهدای منزل به خانواده دانشمندی، گفت: تولد پنج قلوها در اواخر فروردین امسال با سفر رئیس بنیاد مسکن به استان همزمان شده بود که موافقت وی با اهدای یک واحد مسکن به این خانواده را به دنبال داشت.

سیدرضا موسوی نیا افزود: واحد اعطایی یک واحد دو خوابه از پروژه های سه هزار و 200 واحدی شاندیز است که 500 میلیون ریال بهای آن به خانواده مزبور بخشیده شد و این خانواده اقساط مربوط به وام 150 میلیون ریالی مسکن مهر را با کارمزد هفت درصد، به صورت ماهانه دو میلیون ریال پرداخت می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نغمه IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    کاش اون 15میلیونم ازشون نمیگرفتن چطوری میتونه خرج 7نفر بده،قسطم بده کاش مسئولین این خونواده رو تا چند سال تحت پوشش قرار میداد