فاطمه گودرزی پس از تماشای «من خیال تو نیستم» گفت: کاری با محوریت دفاع مقدس به این زیبایی ندیده بودم و در واقع انتظار چنین اجرایی را نداشتم.

 کاری با محوریت دفاع مقدس به این زیبایی ندیده بودم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نمایش «من خیال تو نیستم: به نویسندگی و کارگردانی حمید شریف‌زاده که از  4 خرداد اجراهای خود را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران شهر آغاز کرده است، در روزهای گذشته میزبان هنرمندانی همچون فاطمه گودرزی، رضا فیاضی، کورش زارعی، لیلا بلوکات و ... بوده است.

فاطمه گودرزی که شب گذشته از مهمانان این نمایش بود درباره نمایش «من خیال تو نیستم» اعلام کرد: این اثر درباره ایام جنگ و از خودگذشتگی آدمها در جبهه است، به هر حال بعد از گذشت این همه سال خاطرات آن دوران برای من تداعی شد و به جرأت می گویم، که کاری با محوریت دفاع مقدس به این زیبایی ندیده بودم و در واقع انتظار چنین اجرای قوی را نداشتم. در بعد کارگردانی و میزانسن بسیار خوب پرداخت شده بود. بازیگران به نامی همچون آقای رئیسی و خانم بختیاری در کنار بازیگران گمنامی که من نمی‌شناختم بازیهای بسیار خوب و گرمی را ارائه دادند. با امید به این که با حضور مخاطبان اجرا های با شکوه تری را در پیش داشته باشند.

نمایش «من خیال تو نیستم» به نویسندگی و کارگردانی حمید شریف‌زاده همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت 19:15 در سالن استاد ناظرزاده مجموعه ایران شهر به روی صحنه می‌رود.

در این اجرا بازیگرانی همچون: نیما رییسی، بهاران بنی احمدی، کیمیا ملایی، مهدی فریضه و رویا بختیاری ایفای نقش می کنند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/mankhiyaletonistam نسبت به خریدار بلیت تخفیف دار اینترنتی اقدام و یا با شماره های 16 و 88814115 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.