یک شرکت استارتاپی تولید خودروهای الکتریکی در چین، به منظور رقابت با خودروهای الکتریکی تسلا، وارد میدان شده است.

رقیب چینی ماشین های الکتریکی تسلا، وارد میدان می شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تایمز تکنولوژی، شرکت استارتاپی چینی با نام Qiantu Motor، به تازگی تصمیم گرفته است که خودروهایی بسازد که با خودروهای الکتریکی جدید و معروف تسلا به رقابت بپردازد.

این شرکت چینی، خودرویی الکتریکی با نام K50 طراحی و تولید کرده است که دارای امکانات لازم برای رقابت با تسلای الکتریکی می باشد.

این خودرو دارای فریم آلومینیومی و بدنه ی فیبر کربنی می باشد و به همین دلیل ویژگی و برتری خاصی نسبت به سایر خودروهای الکتریکی تولید شده در جهان دارد.

خودروی تسلای مشابهی که این شرکت چینی، خودرواش را برای رقابت با آن تولید کرده است، دارای فریم و بدنه ی آلومینیومی می باشد و به همین دلیل یک برتری بیش تر نسبت به آن دارد.

از چندی پیش، تولید خودروهای برقی در چین افزایش یافته است و این امر به دلیل فشارهای قانونی جدید در این کشور برای کاهش عوامل تولید کننده ی آلاینده ی های زیست محیطی می باشد.

برخی از شهرستان ها در کشور چین، کمک هزینه هایی را برای شهروندان خود در نظر گرفته اند، تا آن ها را برای خرید خودروهای الکتریکی ساخت چین ترغیب کنند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کمپانی تسلا، این شرکت قصد دارد به زودی کارخانه ی ساخت خودروهای الکتریکی خود را در کشور چین راه اندازی کند.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.