قدس آنلاین- لرستان: یکی از مقوله‌های مهمی که باید در کشور مدنظر همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم قرار گیرد اقتصاد مقاومتی است.

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی تقویت بخش خصوصی است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در جمع خبرنگاران، گفت: اقتصاد مقاومتی باید در بین مردم نهادینه شود و آنان با مشارکت خود اهداف این اقتصاد را به نتیجه برسانند.

وی بر برداشته شدن چالش‌های پیش روی اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به مشارکت مردم بستگی دارد و از طرفی روی درآمد آنان نیز تأثیر مثبت خواهد داشت.

هوشنگ بازوند اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز است که بخش خصوصی تقویت شود و باید این مهم در استان بیش از پیش مورد توجه دستگاه‎های اجرایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم بخش خصوصی رغبت زیادی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته باشد، گفت: هنر ما این است که شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاری خودجوش در استان صورت گیرد.

استاندار تصریح کرد: سال خوب را باید خودمان ایجاد کنیم و چشم امید مردم به ماست اگر خوب کار کنیم امید در دل مردم زنده خواهد شد.

بازوند با تاکید براینکه فضای خوبی در استان حاکم است و نباید به هیچ وجه این فضا منفی جلوه داده شود، یادآور شد: سرمایه‌گذاران زیادی خواهان سرمایه‌گذاری در استان هستند که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی از این فرصت در راستای توسعه استان بیشترین استفاده را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.