قدس آنلاین- لرستان: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی این اداره کل برای نمایش اختراعات و ابداعات دانش آموزی در برنامه هفته فرهنگ لرستان در تهران خبر داد.

نمایش اختراعات دانش آموزی در هفته فرهنگ لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، گودرز کریمی فر در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگ لرستان گفت: آموزش و پرورش در حوزه کارآفرینی ظرفیت های خوبی داشته که می توان از این ظرفیت ها در برنامه هفته فرهنگی لرستان استفاده کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش می تواند اقداماتی که هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان انجام می دهند را در قالب غرفه ای در نمایشگاه ذیل هفته فرهنگی لرستان با رویکرد ابداعات و اختراعات به نمایش درآورد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه دانش آموزان لرستانی در جشنواره های جابر و خوارزمی حائز رتبه برتر کشوری شده اند، بیان داشت: می توان در برنامه هفته فرهنگی لرستان نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزی، جابر، جوان و نوجوان خوارزمی برپا کرد.

کریمی فر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش لرستان در بحث چاپ دلنوشته های دانش آموزان به عنوان خادم برتر کشوری معرفی شده است، افزود: آموزش و پرورش لرستان این آمادگی را دارد که دستاوردهای فرهنگی و هنری خود را به صورت مستند و در قالب یک یا چند غرفه به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.