قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد دو خودرو پیکان و پژو ۲۰۶ در جاده تبریز-باسمنج حوالی شهرک خاوران، موجب مرگ دو نفر و مصدومیت نفر دیگر شد.

برخورد پیکان و پژو ۲۰۶ مرگ دو نفر را باعث شد
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده  اظهار داشت: ظهر امروز جمعه بیست و یکم خرداد ساعت 14:20 دقیقه، مورد تصادف دو خودرو پیکان و پژو 206 در جاده تبریز-باسمنج، حوالی شهرک خاوران به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز اعلام شد.

وی ادامه داد: به علت بالا بودن تعداد مصدومان، همزمان پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی 220 و 202 به محل اعزام شدند و تکنسین‌های اورژانس 115، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی دو مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده و مرگ دو تن دیگر را تائید کردند که تمام مصدومان و فوتی‌ها از خودرو پیکان بودند و راننده و سرنشین خودرو پژو 206 به دنبال عملکرد صحیح ایربک دچار هیچگونه مصدومیتی نشده بودند.

حسینقلی‌زاده گفت: در تماس با اورژانس 115 و اعلام موارد حوادث، بیان دقیق محل حادثه و مسیر در جاده، از جمله لاین حادثه و تعداد مصدومان بسیار مهم است، تا نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس 115 و نسبت به تعداد مصدومان اعزام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.