امام جمعه شاهرود گفت: سازمان ملل در جریان تهیه فهرست سیاه کودکش ها، اعتبار و جایگاه خود را به پول عربستان فروخت، و با تمام شواهد موجود، نام این کشور و ائتلاف ساختگی و جنابتکارش را از این فهرست بیرون آورد.

 سازمان ملل اعتبارش را به پول عربستان فروخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی شاهرودی ، در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مصلای نیمه کاره این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مهمانی های غیر محازی که در تهران برگزار شده بود، افزود: بنابه گفته مسئولان قضایی، رد پای برخی سفارت خانه ها در برپایی آنها دیده می شود.
وی ادامه داد: باید دست دشمنانی که می خواهند با این قبیل کارها جوانان را از اسلام و انقلاب دور کنند، قطع کرد .
امام جمعه شاهرود به برخی اقدامات معاندان اسلام در شبکه های مجازی برای هتک حرمت ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت: آنها می خواهند با ایجاد تغییرات مورد نظرشان ، کارهای خلاف شرع و اخلاق را در جامعه گسترش داده و تقدس زدایی کنند.
خطیب جمعه شاهرود به دیدو بازدید برخی از مسئولان با زندانیان فتنه 88 هم اشاره کرد و گفت: این افراد باید حرمت نگهدارند، وبا این کارها به خون شهدا بی احترامی نکنند. 
حجت الاسلام ترابی به تاسف شدید رهبری معطم انقلاب در باره بیکاری برخی جوانان هم پرداخت و گفت: کسانی که زندگی مرفه دارند ، درد مردم و سفره خالی آنها را درک نمی کنند.
وی افزود: باید کسانی شرمنده بیکاری جوانان باشند که نگاه به دست آمریکا و دیگران داشته و آنها را دوست می پندارند و تلاشی برای باز شدن گره زندگی مردم نمی کنند.
امام جمعه شاهرود گفت: باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش شود و راهکارهای لازم طراحی گردد، تا جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت آماده شود.
حجت الاسلام ترابی از اقدام گروهی از جوانان بسیجی و دست اندرکاران شاهرود برای پذیرایی از دختران تازه به سن تکلیف رسیده در عصمتیه شاهرود هم قدردانی کرد و گفت: برای این دختران در شب های ماه رمضان برنامه های فرهنگی متعددی اجرا می شود تا با فلسفه تکلیف و حجاب بیشتر آشنا شوند.
او خواستار گسترش چنین برنامه هایی در سطح شهرستان شد و گفت: چنین برنامه هایی باید در سراسر کشور اجرا شود.
وی ماه رمضان را فرصتی بی همتا برای خودسازی اعلام کرد و گفت: روزه داران باید دراین ماه متحول شوند و تغییرات لازم را در خود بوجود بیاورند.
امام جمعه شاهرود همچنین خواستار کمک بیشتر مردم برای اتمام ساخت مصلای این شهرستان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.