«محمد مهدی رحمتی» که ۷ ماه پیش به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت منصوب شده بود، با حکم وزیر نفت از سمت خود برکنار شد و «رکن الدین جوادی» جایگزین وی شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، پس از اینکه «رکن الدین جوادی» برای دومین بار پیاپی استعفای خود را به وزیر نفت ارائه کرد، امروز در جریان انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، با حکم زنگنه، «علی کاردر» جایگزین «جوادی» در سمت مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران شد.

وزیر نفت پس از این جلسه، با صدور حکمی «رکن الدین جوادی» را جایگزین «محمد مهدی رحمتی» در سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت منصوب کرد.

«رحمتی» 7 ماه پیش به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت منصوب شده بود.

در حکم انتصاب «رکن الدین جوادی» آمده است:

"در مرحله انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، با توجه به عدم تمایل جنابعالی به ادامه حضور در سمت مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره این شرکت، لازم می داند که ضمن قدرشناسی و سپاس از جنابعالی که در یکی از سخت ترین دورانهای حیات شرکت ملی نفت ایران، مدیریت عامل این شرکت را به عهده گرفتید و منشاء خدماتی با ارزش از جمله به نتیجه و بهره برداری رسانیدن چندین فازمیدان عظیم پارس جنوبی و توسعه میدانهای غرب کارون و نیز افزایش تولید و صادرات نفت خام پس از لغو تحریمها شدید، بدینوسیله به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب می شوید.

اهمیت اجرای دقیق وظایف حاکمیتی که به موجب قانون اصلاح قانون نفت مصوب خردادماه ١٣٩� مجلس شورای اسلامی بر عهده وزارت نفت قرار گرفته، علت اصلی و ضرورت تشکیل این معاونت را نمایان می سازد.

انتظار می رود که با توجه به تجارب گرانقدر جنابعالی، این وظیفه و مسئولیت حاکمیتی وزارتخانه به خوبی انجام برسد و بویژه در موضوع افزایش بازیافت نفت از میدانهای در دست بهره برداری، قدمهای جدی تری برداشته شود.

از خداوند قادر متعال توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف خطیری که بر عهده می گیرید مسئلت دارم."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.