۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: 392111

دو هوادار تیم ملی فوتبال انگلیس بخاطر آشو بهای دیدار برابر روسیه به زندان محکوم شدند.

دو هوادار انگلیسی به زندان محکوم شدند

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که همه منتظر یک یورو خوب و دلچسب و آرام بودند، درگیری هولیگان ها روسیه و انگلیس باعث مخابره شدن خبر های ناخوشایندی از فرانسه شد. کار به جایی کشیده شد که به هر دو تیم اخطار داده شد در صورت ادامه این خشونت ها از این مسابقات کنار گذاشته می شوند. هواداران دو تیم بعد از بازی حسابی از خجالت هم در آمدند. این درگیری ها در بیرون از ورزشگاه هم نیز برقرار بود. قبل از بازی نیز عکس های زیادی از درگیری هواداران دو تیم منتشر شده بود. دو تن از هوادارن روسیه نیز به علت ورود به زمین دستیگر شدند.

به نقل از ESPN، دو تن از هواداران انگلیس به علت درگیری با پلیس زندانی شده اند. الکساندر بوت دو ماه و ایان هپ ورت سه ماه به زندان محکوم شده اند. یوت که به سمت پلیس بطری پرتاب کرده است از کرده خود پشمان است و گفته است که عاشق خانواده و زندگی اش است و یک هولیگان نیست.

گفته شده است ۲۰ نفر در این رابطه بازداشت شده اند و ۱۰ نفر از آنها به زودی دادگاهی خواهند شد. ۶ نفر از این ده نفر بریتانیایی هستند، ۳ نفر فرانسوی و یک نفر اتریشی.  طبق آمار ۳۵ نفر در درگیری ها زخمی شده اند. در این بین حال یک هوادار ۵۰ ساله انگلیسی وخیم است. یک هولیگان روسی با میله آهنی به او حمله کرده است و او دچار آسیب مغزی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.