۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
کد خبر: 392125

مایکروسافت در پایان کنفرانس E۳ ۲۰۱۶ خود، رسما ایکس باکس وان جدیدش را با نامی رمزی معرفی کرد.

ایکس باکس وان جدید با نامی رمزی معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین به نقل از Techradar، مایکروسافت بالاخره به انتظارها و شایعات پایان داد و به طور رسمی، ایکس باکس وان جدید و قوی خود را با نام رمزی Project Scorpio در مراسم E3 2016 معرفی و رونمایی کرد.

البته در مراسم معرفی این دستگاه بازی جدید، اطلاعات و جزییات کاملی از آن اعلام نشد، اما به جزییات اندکی در خصوص سیستم داخلی و سخت افزاری آن اشاره شد.

ایکس باکس وان جدید از نمونه ی قبلی خود بسیار قوی تر می باشد و قدرت پردازش بالاتری دارد. پردازنده ی این کنسول بازی جدید 8 هسته یی می باشد و از پهنای باند 320 گیگابایت بر ثانیه یی بهره می گیرد.

گفته شده است که این دستگاه بازی جدید دارای بالاترین کیفیت پیکسلی نمایش تصویر می باشد و تا کنون هیچ فردی چنین کیفیت تصویری را مشاهده نکرده ست.

البته این موضوع کمی عجیب است که دستگاه بازی جدید مایکروسافت دارای کیفیت تصویر 4K باشد، اما چنان که در ویدیوهای تبلیغاتی مشاهده می شود، مایکروسافت توانسته است در ایکس باکس وان جدید خود به این ویژگی مهم دست یابد.

کنسول جدید مایکروسافت دارای قابلیت پشتیبانی از بازی های واقعیت مجازی و 4K را خواهد داشت و تمام لوازم جانبی آن با لوازم جانبی مدل پیشین سازگاری خواهد داشت.

هنوز هیج گونه اطلاعیه یی در خصوص قیمت عرضه ی این محصول ارائه نشده است.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.