اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که شب گذشته برگزار شد، اعلام کرد که کاربران سیستم پرداخت آنلاین، از این پس می توانند آسان تر از آن استفاده کنند.

استفاده از سیستم پرداخت اپل توسط مرورگرهای وب

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از Techradar، شب گذشته اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود، خبر خوشی را برای کاربران سیستم پرداخت الکترونیکی اپل اعلام کرد.

براساس اعلام کمپانی اپل، کاربران سیستم پرداخت الکترونیکی و هوشمند اپل، از این پس می توانند بدون وارد کردن اطلاعات کارت و حساب بانکی خود در هر بار استفاده، از خدمات پرداخت آنلاین سرویس پرداخت هوشمند اپل بهره گیرند.

در این روش کاربر می تواند تنها با استفاده از حس گر اثر انگشت و تایید هویت خود، پرداخت آنلاین را تایید کند و دیگر زمان خود را صرف ورود اطلاعات حساب کاربری نکند.

کاربران همچنین می توانند با ورود به صفحات وب، برای پرداخت الکترونیکی اقدام کنند و دیگر نیازی به همراه بودن گوشی هوشمند نیست.

در حال حاضر، سرویس پرداخت الکترونیکی هوشمند اپل، تنها در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سنگاپور قابل استفاده است و در آینده یی نزدیک، امکان استفاده از آن در کشورهای فرانسه، سوییس و هنگ کنگ، فرآهم خواهد شد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.