قدس آنلاین: مراسم ضیافت افطاری کودکان بی‌سرپرست و بزرگداشت خانواده‌های شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مهمانسرای ثامن‌الائمه(ع) قرارگاه عملیاتی نزاجا در منطقه شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد.

مراسم ضیافت افطاری کودکان بی‌سرپرست و بزرگداشت خانواده شهدای ارتش در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم ضیافت افطاری کودکان بی‌سرپرست و بزرگداشت خانواده‌های شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مهمانسرای ثامن‌الائمه(ع) قرارگاه عملیاتی نزاجا در منطقه شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی نزاجا در منطقه شمال شرق در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین توجه به ایتام و بی‌سرپرستان داشتند و ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مردمی‌ترین ارگان کشور که همیشه مردم را به عنوان پشتیبان خود می‌بیند بر این فرموده معظم له لبیک گفته است.
وی افزود: ملت ایران بارها نشان داده‌اند که هرگاه ارتش به پشتیبانی آنها را نیاز دارد از هر قشر، گروه و دینی به یاری این ارگان نظامی آمده‌اند.
فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی نزاجا در منطقه شمال شرق گفت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از مقام شهیدان، سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز احیا سنت افطاری برای کودکان بی‌سرپرست بوده است.
جهانشاهی عنوان کرد: در این مراسم  تؤفیق میزبانی بر خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران و کودکان بی‌سرپرست خانه عدالت گستر را داشتیم.
وی بیان کرد: زنده‌نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید  این فرهنگ را زنده نگهداریم و نسل‌های بعد از انقلاب و دفاع مقدس را با این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها آشنا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.