نماینده مردم بندر ماهشهر با بیان اینکه گزارشات دولت در زمینه اشتغال‌زایی به درد مردم نمی‌خورد، گفت: با این گزارشات موجب یاس و ناامیدی جوانان نشوید.

دولت در اشتغال‌زایی نمره خوبی نمی‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی گل‌مرادی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس، صبح امروز(سه شنبه 25 خردادماه) در نشست علنی پارلمان پس از گزارش وزیرکار و رفاه امور اجتماعی با بیان اینکه وضعیت بیکاری در جامعه حاد است، به وضعیت موجود کشور در حوزه اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: آنچه‌ در این زمینه تحقق یافته است فقط وظیفه مندی بوده و در نتیجه‌گرایی مسئولان در این حوزه نمره خوبی نمی‌گیرند.

وی افزود: بیکاری، جرم و جنایت و طلاق در حال بیداد است. اگر در بستر اشتغال‌زایی نمی‌توانیم پویا باشیم حداقل نظارت  خود را افزایش دهیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر با اشاره به قطع‌کردن حقوق مستمری بگیران مددکاران، گفت: چرا حقوق این قشر ضعیف از جامعه را قطع کردید؟ مگر با قطع حقوق افراد ضعیف جامعه می‌توانید مشکلات بیکاری را حل کنید؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر قرار باشد در دولت تدبیر اینگونه مشکلات حل نشود، بنابراین گزارشات شما  در زمینه اشتغال‌زایی به درد مردم نمی‌خورد. با ارائه اینچنین گزارشهایی موجب یاس و ناامیدی در جوانان نشوید.

گل مرادی با اشاره به اینکه عمر دولت امید و تدبیر رو به پایان است، بیان کرد: این گزارشات اگرچه در ظاهر شیرین است ولی تلخی آن را مردم شهرها می‌کشند و گزارشات شما خلاف عملکردتان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.