قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه عجب شیر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ضیافت افطاری مسئولان عالی کشور، گفت: توجه و عمل به فرمایش های رهبر معظم انقلاب راهگشای مشکلات کشور است.

عمل به فرمایش های رهبر معظم انقلاب راهگشای مشکلات کشور است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز,  حجت‌الاسلام محمود شربیانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان افزود: آنچه سیاست‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام در منطقه را خنثی می کند، وحدت آحاد جامعه و حرکت حول محور ولایت فقیه است.

وی اظهارکرد: برخی تصور می‌کنند ما می‌توانیم با آمریکا کنار بیاییم و مشکلات خود را حل کنیم در حالی‌ که این تصور نادرست و یک توهم است.
خطیب جمعه عجب شیر، یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ذات آمریکا تغییری نکرده و همواره ذات استکباری داشته بنابراین نباید به این کشور اعتماد کرد.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به رکود اقتصادی و بیکاری در کشور ادامه داد:‌ مشکلات رکود اقتصادی و بیکاری در کشور ملموس بوده و بسیاری از مراکز کوچک و متوسط کارآفرینی تعطیل شده که ربطی به تحریم ندارد بلکه علت عمده آن ها، مشکلات مدیریتی در دولت‌های پیشین است و تنها چاره آن تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی، با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) گفت: آن حضرت نمونه یک بانوی کامل بوده و از نظر فرهنگی، اعتقادی و اقتصادی از بهترین الگوها برای بانوان جامعه اسلامی است.
خطیب جمعه عجب شیر، یادآوری کرد: این بانو که از ثروتمندترین زنان حجاز بود با ایمان آوردن به رسول اکرم(ص) همه ثروت خویش را در راه اعتلای کلمه حق و پیشبرد اهداف مقدس اسلام و پیامبر(ص) عاشقانه و عالمانه بدون هیچگونه چشم‌داشتی هزینه کرد.
حجت الاسلام شربیانی، با انتقاد از حقوق‌های نجومی برخی مدیران افزود: این کار در نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه زیبنده مسئولان نیست.
وی گفت: این حقوق‌ها خیانت به مردم و کشور بوده و دریافت چنین حقوق‌هایی بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته و باید با آن ها به صورت جدی برخورد شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.