قدس آنلاین- تبریز: شهردار منطقه یک تبریز گفت: در راستای اجرای سیاستهای کلان شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی و با توجه به اهداف تعیین شده در حوزه سرمایه گذاری در آستانه رویداد تاریخی ۲۰۱۸ ، برنامه ریزی مدونی در زمینه جذب سرمایه گذاری و بستر سازی مناسب برای حضور بخش خصوصی در این منطقه آغاز شده که نتایج مثبتی را نیز در بر داشته است.

 برنامه ریزی شهرداری منطقه برای جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های مهم عمرانی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مهدی یوسفی در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران  با اشاره به پتانسیل بالای موجود در این منطقه افزود: وجود نگاه تخصص محور و استفاده بهینه و کارشناسی شده از ظرفیت های اساسی سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزۀ اقتصادی  و خدماتی  موجب توسعه متوازن در این منطقه شده است.

 

وی عزم جدی و اهتمام قوی برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح منطقه و معرفی ظرفیتهای بالقوه اقتصادی و گردشگری را از اصلی ترین مقوله های اشتغالزائی و توسعه همه جانبه منطقه ای دانست.

یوسفی همچنین ادامه داد: شهرداری منطقه یک  از تدابیر ویژه ای برای جذب بخش خصوصی  در حوزه های مختلف و ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری و توسعۀ مراکز اقامتی ویژه 2018 استفاده می کند.

شهردار منطقه یک تبریز در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: اجرای چندین پروژه کلیدی از جمله بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهیدان ابراهیمی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی کلان در سطح منطقه و آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری خیابانها ومعابر اصلی سطح حوزه، ایجاد پارکهای محله ای ، تداوم خدمات محله ای و اجرای طرحهای ویژه ضیافت و مناسب سازی محیطی بر اساس مقتضیات زمانی و همچنین اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری و مذهبی در مناسبتهای مختلف از اهم برنامه های در دست اجرای شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی  و فرهنگی در سطح منطقه یک به شمار می رود.

وی در پایان این مصاحبه مطبوعاتی ظرفیتهای بالقوه سرمایه گذاری را در این منطقه بالا دانسته و استفاده بهینه از پتانسیل های قوی منطقه را موجب اشتغالزائی و توسعۀ اقتصاد شهری و همچنین توسعه متوازن منطقه ای و برخوردار سازی مناطق کم برخوردار دانست و اعتماد سازی عمومی را شرط اول خدمت رسانی اعلام نموده و به حجم بزرگی از پروژه های عمرانی و اجرائی تو سط این منطقه اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.