۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 394505

سرمربی تراکتورسازی انتقادات جدیدی را از برنامه نود مطرح کرده است.

انتقاد جدید قلعه نویی از عادل فردوسی پور!

به گزارش قدس آنلاین،‌ امیر قلعه نویی که عادت دارد هر چند وقت یکبار به عادل فردوسی پور و برنامه نود انتقاد کند،‌ در تازه ترین صحبت‌هایش محرم نویدکیا را بهانه‌ای برای این انتقادات کرده است.

وی گفت: برخلاف حرف‌های عده‌ای که می‌گویند قلعه‌نویی فقط به نویدکیا تعارف حضور در تراکتور را زده بود باید بگویم من از این کارها بلد نیستم. خیلی‌ها رفتند در این سال‌ها دروغ گفتند، نقاب به صورت زدند، قراردادهای آنچنانی بستند و صدایشان هم در نیامد. همان‌هایی که ذکر می‌گویند و ادعا دارند اما همه می‌دانند که همان روزها امیر قلعه‌نویی حاضر نشد دروغ بگوید و اعلام کرد بالای سقف قرارداد پول گرفته. من اگر حرفی می‌زنم پای آن می‌ایستم چون به آن اعتقاد دارم. افرادی که فکر می‌کنند من فقط به محرم تعارف کرده بودم بدانند با این بازیکن یک ساعت صحبت کردم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: متاسفانه عده‌ای ماموریت دارند تا در فوتبال ایران اسطوره‌شکنی کنند. همین افراد جمعیت 80 هزار نفری را به 8 هزار نفر رساندند. محرم به من گفت آقایان یک ماه و نیم روی من کار کردند تا من را به آن برنامه ببرند. محرم را به آن برنامه بردند تا خرابش کنند. نویدکیا در صحبتی که با من داشت اتفاقات زیادی را مطرح کرد. من هم با او صحبت کردم و گفتم محرم درهای تراکتور‌سازی به روی تو باز است و هر وقت خواستی می‌توانی به تبریز بیایی و بازی کنی اما بهتر است فوتبالت را با لباس تیم دیگری چون سپاهان به پایان نرسانی. به نظر من محرم با مطالعه به آن برنامه تلویزیونی نرفت و در واقع با برگ آنها بازی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.