۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 394590

در پی تهدید بمبگذاری علیه یک هواپیمای مسافربری شرکت ایربرلین آلمان که از مونیخ عازم هامبورگ بود، پلیس آلمان تدابیر شدید امنیتی را بعد از فرود این هواپیما در مقصد اتخاذ کرد.

تهدید بمبگذاری علیه یک هواپیما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، پلیس آلمان روز گذشته در پی یک تهدید به بمب گذاری جدی علیه یک پرواز مسافربری شرکت ایر برلین با 170 مسافر و هشت خدمه پروازی سریعا به این تهدید واکنش نشان داد.

بعد از یک تهدید بمبگذاری علیه هواپیمای ایرباس A320 شرکت ایربرلین که از مونیخ عازم هامبورگ بود این هواپیما به سلامت در فرودگاه هامبورگ و تحت تدابیر امنیتی فرود آمد.

به گزارش کنترل ترافیک هوایی آلمان حدود ساعت 18 بعد از ظهر روز گذشته پلیس فدرال در مونیخ یک تهدید به بمبگذاری جدی علیه این هواپیمای مسافربری را دریافت کرد که در این نقطه زمانی این هواپیما در آسمان و در حال پرواز بود.

بعد از این تهدید پلیس فدرال در هامبورگ اقدامات امنیتی گسترده ای را در دستور کار قرار داد. یک موقعیت خاص به دور از هواپیماهای دیگر برای فرود این هواپیما در نظر گرفته شد و رفت و آمد هوایی هامبورگ برای مدت کوتاهی متوقف شد.

این هواپیمای شرکت ایربرلین حوالی ساعت 18:34 دقیقه در فرودگاه هامبورگ فرود آمده و بمبی در آن کشف نشد.

یک سخنگوی فرودگاه هامبورگ اعلام کرد که مسافر و خدمه این پرواز در شرایط خوبی هستند. ظاهرا یک مرد ناشناس به نام " خلافت اسلامی اروپا" این تهدید به بمب گذاری را انجام داده بود.

این هواپیما در ساعت 17:35 دقیقه از مونیخ پرواز کرد و بعد از فرود این هواپیما در فرودگاه هامبورگ برای مدت کوتاهی رفت و آمد هواپیماها به این فرودگاه متوقف شد.

پلیس فدرال آلمان بعد از فرود این هواپیما چمدان ها و مسافران را کنترل کرد اما بمبی کشف نشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.