قدس آنلاین/ کوشافر: با ظاهری مرتب و مناسب وارد نمایشگاه اتومبیل شد و سراغ چند خودرو را گرفت، می‌گفت که یک ماشین شاسی بلند داشته اما برای واردات چند کالا مجبور به فروش آن شده است.

دزدی ماشین در مقابل چشم نمایشگاهداران

مرد حتی کارت ویزیت شرکتش را که در یکی از مناطق شمال شهر بود به بنگاهی داد که اسمش بعنوان مدیرعامل درج شده بود، به آنها هم توصیه می‌کرد که باید از فرصت پسابرجام استفاده کنند و الان سود در واردات است، اگر پولی را که دارند در شرکتش سرمایه‌گذاری کرده و سود خوبی ببرند.

او در همین حال چند خودروی دم دستی را هم نگاه می‌کرد و می‌گفت که فقط می‌خواهد بدون ماشین نماند، چند خودروی خارجی را وارسی کرد، گویا خوشش نیامد، سراغ یک 206 رفت که جلوتر از بقیه، درست مقابل درب نمایشگاه پارک شده بود، از مدل و قیمتش پرسیده بعد هم موبایلش را برداشت و تماس گرفت، انگار که دارد با زنش حرف می‌زند و می‌خواهد او را به خریدن این خودرو راضی کند و آخر هم رضایت گرفته و نگرفته تماس را قطع کرده و رو به مرد بنگاهی کرد و گفت که قولنامه همین را بنویس کارت شناسایی‌اش را روی میز گذاشت و سپس به شاگرد بنگاهی گفت تا قولنامه را می‌نویسند یک دور بزنیم تا ببینیم زیر پای ماشین چطور است. شاگرد بنگاهی هم به خاطر دریافت انجام بهتر و بیشتر زودی دوید و سوئیچ را آورد و ماشین را بیرون بردند و مرد پشت ماشین نشست، شاگرد هم کنارش و دوری زدند، مرد وقتی سوار 206 شد کیفش را که همراهش بود و دستش گرفته روی صندلی عقب گذاشت، اما موقع پیاده شدن فراموش کرد بردارد. روی صندلی نشست تا قولنامه تکمیل شه، باز هم چک و چانه زد و گفت که او پولش نقد است و باید تخفیف بدهند و هر بنگاهی بروند روی چشمشان می‌گذارند و ... تا بالاخره سر قیمت توافق شده امضاها زده شد، در این هنگام مرد گفت که دسته چکش داخل کیفش است و قدری دور و برش را نگاه کرد و سپس خاطرش رسید کیف را داخل ماشین گذاشته، 206 حالا دیگر داخل بنگاه نبود بلکه در خیابان روبروی بنگاه پارک شده بود، سوییچ را از شاگرد بنگاهی گرفت تا برود کیفش را بیاورد، از بنگاه خارج شد، دزدگیر را زد، در ماشین را باز کرد، اما بجای آوردش کیفش پشت فرمان نشست و گازش را گرفت و رفت که رفت.

تازه آنموقع بود که مرد بنگاهی فهمید همه آنچه طی این نیم ساعت دیده فیلمی بوده برای سرقت یک ماشین، پشت دستش را به دندان گزید و تلفن را برداشت تا به پلیس گزارش کند شاید خودرواش را پیدا کنند.

در همین راستا سرهنگ بوستانی فرمانده انتظامی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما از دستگیری این مرد شیاد که ترفندی منحصر به فرد داشت توسط مأموران آگاهی کلانتری شفا خبر داد و این متهم در آخرین سرقت خود به عنوان خریدار وارد نمایشگاه خودرو شد و یک دستگاه پژو 206 را هنگام تنظیم قولنامه به بهانه اینکه کارت و چک بانکی از بیرون بیاورد با سوءاستفاده از اعتماد نابجای مالک نمایشگاه به سرقت برد. سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: تیم‌های دایره آگهی کلانتری شفا مشهد در پی گیری این پرونده، متهم پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.