۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 395136

تيم ملی بوكس در حالی بدون کسب سهمیه المپیک به کار خود در رقابتهاي جهاني باكو پایان داد که مربی جدید این تیم قول دستیابی به سه سهمیه جدید از این رقابت ها را داده بود.

بدقولی مربی جدید تیم ملی بوکس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های جهانی بوکس باکو که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود بدون كسب حتي يك سهميه المپيك براي نمايندگان كشورمان به پايان رسيد.  ۴۶۹ بوکسور از ۱۰۵ کشور در شهر باکو آذربایجان در اين مسابقات به روي رينگ رفتند. البته اين مسابقات تا پنجم تير ادامه دارد تا تكليف ٣٩ سهميه توزيعي در آن مشخص شود.

در آخرين ديدار نمايندگان كشورمان در اين مسابقات،سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم با "عبدالجلیل ابوحمدا" از مراکش مبارزه كرد و با نتيجه ٢ بر يك شكست خورد تا تيم ملي ايران حضور بسيار ضعيفي در اين رقابتها را تجربه كند.

اين در حالي است كه اين تيم يك ماه پراسترس و جنجالي را با آمدن يك عضو حاشيه ساز تجربه كرد. عبدالرضا انصاري كه با حضورش در تمرينات تيم ملي قول كسب سه سهميه المپيك را داده بود و حضور ساير مربيان در كادر فني را منكر می شد حالا پاسخگوی اصلی اين شكست تلخ خواهد بود. اين در حالی بود كه بوكس ايران در مسابقات آسيايی( رقابتهاي پيشين) تا يك قدمي مدال هم پيش رفته بود!


پیش از غلامی سجاد محمدپور در وزن ۵۲کیلوگرم، احسان سپهوندی در وزن ۵۶ کیلوگرم ، فروتن گل آرا در وزن ۶۰کیلوگرم، هادی ماکویی در وزن ۶۴ کیلوگرم، امین قاسمی پور در وزن ۶۹کیلوگرم،سیاوش امیدی در ون ۷۵ کیلوگرم، سالار غلامی در وزن ۹۱کیلوگرم و محمد علی شهیدی در وزن ۹۱+ کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دست يابی به سهمیه المپیک بازمانده بودند. 

این تیم با هدایت عبدالرضا انصاری، علیرضا استکی، اصغر اشرفی ، همایون امیری و مهدی شفیعی در رقابتهای جهانی باکو به روی رینگ رفته بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.