دبیر برکنار شده فدراسیون وزنه‌برداری گفت: توکلی اگر به خواسته مرادی در انتخابات هیئت وزنه‌برداری مازندران تَن می‌داد، هنوز سرمربی تیم ملی بود.

افشاگری های دبیر برکنار شده فدراسیون وزنه برداری

به گزارش قدس آنلاین، حسین مقامی در خصوص برکناری اش از دبیری فدراسیون وزنه برداری اظهارداشت: چندماه بود به علت عدم تدبیر و مدیریت علی مرادی ناراحت بودم و البته واژه مدیریت در این فدارسیون کاربردی برای من ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل با وجود ناراحتی و یک بار جدایی از فدراسیون بار دیگر به فدراسیون باز گشتید، خاطرنشان کرد: یک بار رفتم و دلیل آن هم اعتراض بود اما با وساطت دوستان بازگشتم تا مشکلات را حل کنیم اما روز به روز شرایط بدتر شد و عدم پرداخت حق و حقوق مردم و افراد مختلف برای من عجیب بود. آنهایی که این فدراسیون را تجهیز کرده‌اند هنوز حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و حتی پول داوران داده نشده است.

دبیر برکنار شده فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: بخشی از بودجه فدراسیون‌ها مربوط به مسائل فرهنگی و حتی آموزشی و ... است اما به این موارد عمل نمی‌شد و با توجه به هزینه جاری اضافی، برای زیر ساخت‌ها هم پول کافی وجود نداشت. فدراسیون در سال حدود یک میلیارد و دویست میلیون حقوق پرداخت می‌کرد و بودجه 2 میلیاردی در این شرایط پاسخگو نبود.

مقامی ادامه داد: مرادی متاسفانه خود محور است و شکل‌گیری کمیته‌ها نیز در گذشته به درخواست من بود. شعارهای انتخاباتی که قبلا دادیم این بود که فدراسیون را احیا کنیم اما مرادی اوایل از برخی موارد تمکین کرد ولی در ادامه در همه موارد دخالت انجام می‌داد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا برکناری توکلی نیز در همین راستا بود، گفت: توکلی را به خاطر عدم نتیجه‌گیری برکنار کردیم و گفتیم جا به جا شود، بهتر است ولی باید توجه داشت که انوشیروانی نیز شرایط بهتری ندارد و او هر چند اکنون مستقل است اما این موضوع مقطعی بوده و مرادی ناگزیر است به خاطر نزدیکی المپیک به خواسته‌های او تن دهد. مهم این بود که از حسین توکلی استفاده ابزاری شود اما زمانی‌که نگاه مرادی در انتخابات هیئت وزنه‌برداری مازندران به توکلی تغییر کرد و توکلی برخلاف خواسته مرادی عمل کرد، او ضعف فنی را دستاویز قرار داد و وی را برکنار کرد. صد درصد اگر توکلی به گزینه مرادی در انتخابات هیئت وزنه‌برداری مازندران رای می‌داد، هنوز هم سرمربی بود.

دبیر پیشین فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: نظرها فنی نبود و 2 روز قبل از نوروز نیز توکلی برکنار شد تا مطبوعات و رسانه‌ها به فدراسیون فشار نیاورند. اکنون هم او مرا برکنار کرده و راهی سفر خارجی شده است. او اکنون مجبور است از انوشیروانی حمایت کند و در حالی‌ که گادجیف را به عنوان مشاور آورده است اما عملا او مربیگری می‌کند.

مقامی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود دیدن چنین مواردی باز هم حاضر به ادامه کار بوده اما اکنون که برکنار شده‌ این موارد را بازگو می‌کند، اظهار داشت: 8 ماه است نمی‌توانم راحت بخوابم. من مقصر بودم و در انتخابات از مرادی حمایت کردم و باید می‌ماندم و شرایط را تغییر می‌دادم. مرادی در آن زمان می‌گفت می‌خواهم گذشته را جبران کنم ولی در ادامه می‌خواست مرا محدود کند. من حتی نامه‌ای به وزیر ورزش نیز نوشتم و به افشارزاده دادم اما نمی‌دانم به دست وی رسید یا خیر؟ اما قطعا اگر به دست وزیر رسیده بود، شاهد کمی تغییر بودیم. مرادی روز گذشته نیز پیشنهاد مشاوره شدن به من داد تا شاید از این طریق سکوت کنم اما اگر سکوت می‌کردم از لحاظ روحی آسیب می‌دیدم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.