قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با اشاره به ماموریت‌ها و وظایف خاص سازمان فرهنگی‌وهنری شهرداری تبریز گفت: با در نظر داشتن برنامه‌های گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» نقش ویژه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حساس و اثر گذار است.

ضرورت پیگیری برنامه‌های سازمان فرهنگی‌و‌هنری مطابق با افق گردشگری «تبریز ۲۰۱۸»

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در بازدید سرزده از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت انسداد مبادی نفوذ در حوزه‌های فکری و فرهنگی، ایجاب می‌کند که برنامه‌های این بخش، با محتوا و تاثیرگذاری ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که حوزه فرهنگ، ذاتاً حوزه‌ای آسیب‌‌پذیر و حساس است، اظهار داشت: با توجه به این ویژگی، باید با تعریف محتوای فکری لازم، اهداف فرهنگی و هنری را پیگیری کرد.

شهردار تبریز با بیان این‌که عمده مخاطب سازمان فرهنگی و هنری، از طیف فرهیخته هنرمندان است، اظهار داشت: این امتیاز ویژه و ارزشمند، باید در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و حل معضلات نرم‌افراری شهر، مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود کارکرد فکری و فرهنگی را مهم‌ترین ویژگی «تبریز 2018» عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف سازمان فرهنگی و هنری باید به صورت زمان‌بندی، تحقق اهداف این آرمان مهم را رصد و پیگیری کند.

شهردار تبریز همچنین بازدیدی نیز از مجموعه شهر کتاب در مجاورت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز داشت. 

وی در پایان از تلاش‌‌ مدیریت و مجموعه عوامل اجرایی سازمان فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

همچنین در این دیدار، حسین آذرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این سازمان ارایه داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.