قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه هشترود با اظهار گله‌مندی از عدم حضور مسئولان استانی در سیل اخیر در منطقه هشترود گفت: مسئولان باید حداقل فردای سیل به این منطقه می‌آمدند تا از نزدیک عمق حادثه را می‌دیدند و با حادثه دیدگان اظهار همدردی می‌کردند.

آقایان حداقل فردای سیل به هشترود می‌آمدند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: امت اسلامی باید نسبت به حوادث اخیر و شیطنت‌های دشمنان اسلامی هوشیار و بیدار باشند و دشمنان خود را بشناسند.

وی افزود: امروز وقت اجرای دیپلماسی فعال انقلابی است که باید بکار بست و با رویکرد انقلابی حرکت کرد نه دیپلماسی خنده که حرکات انقلابی، دینی، اسلامی مورد خدشه وارد شود.

خطیب نماز جمعه هشترود گفت: شهادت شیخ نمر و محاکمه شیخ عیسی و تحولات اسلامی منطقه به خاطر دیپلماسی خنده است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: قضات باید در اجرای قضاوت و کشف جرایم عالم باشند و به ظواهر پرونده‌ها توجه نکنند.

رحیمی گفت: ما در اجرای قوانین مشکل داریم و نیروی انتظامی و دادگستری باید مجدانه وارد عمل شوند.

امام جمعه هشترود گفت: امروز افیون و موادمخدر دامن اصلی جامعه و خانواده‌ها را گریبانگیر کرده که نیروهای انتظامی و دادگستری باید وارد عمل شوند.

رحیمی با گله‌مندی از اینکه نیروی انتظامی قاچاقچی موادمخدر و اراذل و اوباش را دستگیر می‌کند اما دادگستری پس از چند روز با اجرای وثیقه آن را آزاد می‌کند در صورتی که باید قوه قضائیه عدالت را به جامعه بیاورد.

وی در ادامه با اظهار گله‌مندی از عدم حضور مسئولان استانی در سیل اخیر در منطقه هشترود گفت: مسئولان باید حداقل فردای سیل به این منطقه می‌آمدند تا از نزدیک عمق حادثه را می‌دیدند و با حادثه‌دیدگان اظهار همدردی می‌کردند.

رحیمی در آخر با دعوت از مردم بر شرکت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی گسترده و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از رژیم جعلی و منفور صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.