فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: احتمال هرگونه عملیات خرابکارانه و عمدی در تصادف اتوبوس سربازان منتفی است.

وعده امیر پوردستان به سربازان سانحه دیده + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان، بعد از ظهر امروز در حاشیه عیادت از سربازان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در نی‌ریز، اظهار داشت: در صورت عدم پیگیری سریع مراکز امدادی و درمانی، این حادثه می‌توانست تلفات بیشتری داشته باشد.

وی افزود: این اقدام علوم پزشکی شیراز یک مانور بزرگ درمانی در هنگام وقوع حادثه بود که بیمارستان شهید رجایی به‌خوبی از عهده آن برآمد.

وی در مورد عیادت خود از سربازان مصدوم نیز بیان کرد: حال عمومی بسیاری از مصدومان خوب است و برخی نیز که امیدواری کمی به آنان داشتیم، بهبود یافته و بخشی از سربازان مصدوم شده از معافیت برخوردار خواهند شد و دیگران در بخش‌های مناسب با میزان سلامت آنان بکارگیری می‌شوند.

وی تصریح کرد: رضایتمندی سربازان از خدمات را مورد پرسش قرار دادیم و اکثر قریب‌ به‌اتفاق سربازانی که با آنان دیدار داشتم، عنوان کردند اقدام لازم انجام شده است.

پور دستان با بیان اینکه ارتش در ترابری سربازان با محدودیت‌هایی مواجه است، یادآور شد: در برخی استان‌ها استفاده از ناوگان ترابری ارتش برای انتقال سربازان ممکن نیست و هر دو ماه یکبار حدود 300 تا 350 دستگاه اتوبوس سربازان را جابه‌جا می‌کند.

وی همچنین گفت: احتمال هرگونه خرابکاری و برنامه‌ریزی در وقوع حادثه اتوبوس منتفی است و نقص فنی و فرسودگی خودرو و کهولت سن راننده و ناتوانی در کنترل خودرو، عوامل اصلی این حادثه بوده است.

به گزارش فارس، در حال حاضر 23 نفر از سربازان مصدوم در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند که از این تعداد 10 نفر آنان تحت مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    14 3
    امیر هر کی ندونه فکر میکنه چقدر شما به این سرباز لطف دارید تا کمر خم شدید، ترا به خدا اینقدر به خودتون فشار نیارید
  • امید IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    4 4
    فقط معاف؟ اینایی که کشته شدن دیه بهشون نمیدید؟ راننده تریاکی سن 65 ساله گزاشتید همه رو کشته بعد میگی اونایی حالشون خوبه دوباره خدمت کنن
  • ****** IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    حداقل یه چیز درست و و حسابی بهشون بدید اینا چی خداوکیلی تازه بعضیاشون معافیت میخورند بقیشون چی حتما همون ده تایی هم معافیت میخورند که الان توی ای سی یو هستند واقعا که مردم باید برای این مملکت زحمت بکشند ولی مملکت برای اونها هیچکاری نکنه
  • farhad ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام من خودم یکی از همون سرباز های حادث دید ام کجاست اون قولی که امیر پوردستان داده مگه قرار نبود ما خدمتمون بیوفته شهر خودمون مگه قرار نبود تموم گروهان رو بفرست شهر خودشون اینا فقط حرف میزنن عمل نمیکنن ما که الان زنجان خدمت میکنیم بچه دزفول زنجان تو اون سرما با این روحیه پکیده واقعا خدا به داد مسئولین برسه که وعد سر خرمن ندن