عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه مسئولان وزارت راه به این خاطر که با حمل و نقل جاده‌ای مسافرت نمی‌کنند و تقویت آن را اصل نمی‌دانند گفت: متاسفانه روحیه اشرافی باعث شده اولویت‌های وزارت راه تغییر کند.

روحیه اشرافی‌گری اولویت‌های وزارت راه را تغییر داده است/ تقویت حمل و نقل جاده‌ای خواسته عموم مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، غلامرضا خواجه سروی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن ابراز تاسف از جان باختن جمعی از سربازان در حادثه جاده‌ای گفت: متاسفانه رویکرد دولت از ابتدای شروع به کار رویکردی اشرافیگری با نگاه به خارج و غرب بوده است. بر همین اساس به گونه‌ای حرکت می‌کنند تا منافع طیف اقلیت از  جامعه تامین شود.

وی افزود: متاسفانه شاهد بودیم که وزیر راه بارها طرح مسکن مهر را مزخرف اعلام کرد و با وجود تذکرات مقام معظم رهبری گامی در این خصوص برنداشت. در حوزه حمل و نقل عمومی و جاده‌ای نیز همین مسئله صدق می‌کند. متاسفانه اولویت‌هایی که مدنظر وزارت راه است با اولویت‌های مردم و نظام تفاوت دارد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه اکثریت مردم از وسایل حمل و نقل زمینی از جمله جاده و راه‌آهن استفاده می‌کنند گفت: بر همین اساس اولویت اول وزارت راه باید تقویت حمل و نقل جاده‌ای باشد. یعنی اگر 20 میلیارد دلار صرف خرید هواپیما می‌کنند باید سه برابر آن صرف ترمیم جاده‌ها شود.

خواجه سروی با بیان اینکه روحیه اشرافی اولویت‌های وزارت راه را تغییر داده است گفت: تقویت حمل و نقل جاده‌ای خواسته عموم مردم است اما از آنجایی که مسئولان با حمل و نقل جاده‌ای مسافرت نمی‌کنند تقویت آن را اصل قرار نمی‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.