قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه سربازي در اسلام فرصتي ارزشمند براي خدمت به ارزش ها است گفت: سربازان مي توانند با خودسازي، تزكيه نفس و بصيرت، ‌دانش علمي، ديني و مذهبي خود را ارتقاء دهند.

سربازي فرصتي ارزشمند براي خدمت به ارزش هاست

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سردار "ايرج کاکاوند" در جمع کارکنان وظيفه پليس اين استان، ضمن اشاره به نقش سربازان وظيفه در ماموريت هاي مختلف ناجا در سطح جامعه اظهارداشت : کارکنان وظيفه در ماموريت هاي پليس نقش کليدي را ايفا مي کنند.

وي افزود: امروزه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، سربازان جايگاه رفيع و شايسته اي دارند که اين جايگاه و مقام در نيروهاي مسلح و در بين فرماندهان در حال تعالي است.

سردار کاکاوند، سربازان را مدافعان انقلاب و به عنوان مهم ترين ارکان دفاعي در نيروهاي مسلح، برشمرد و خاطرنشان ساخت: سرباز در نظام جمهوري اسلامي ايران داراي جايگاه و مفهومي مقدس و ارزشي بوده و مظهر اقتدار، ايثار، شجاعت و وطن دوستي است.

فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: سربازي در اسلام فرصتي ارزشمند براي خدمت به ارزش هاست و دوران سربازي فرصت مغتنمي است كه جوانان ضمن اينكه با فرهنگ هاي متنوع كشور آشنا مي شوند، مي توانند با خودسازي، تزكيه نفس و بصيرت، ‌دانش علمي، ديني و مذهبي خود را ارتقاء دهند.

کاکاوند گفت : دوران سربازي، زمان بسيار مناسبي براي خودسازي‌ و به ظهور رساندن توانايي‌ها و قابليت‌ها‌ي دوران جواني است تا در عرصه هاي مختلف به پويايي و رشد برسند.

وي افزود: سربازان وظيفه در سخت ترين شرايط خدمتي توانسته اند بر دشواري هاي دوري از خانواده و ساير مشكلات فائق آمده و باعث افتخار آفريني و دفاع از حريم ملي كشور شوند.

سردار کاکاوند خاطرنشان کرد: خدمت سربازي يكي از دوران‌هاي سرنوشت‌ساز و مهم براي جوانان است؛ اين دوران فرصت مغتنمي براي كسب تجربه در زمينه هاي مختلف براي زندگي موفق است.

فرمانده انتظامي استان در پايان از زحمات کارکنان وظيفه پليس اين استان که در واحدهاي خدماتي و به ويژه عملياتي ناجا آماده ارائه خدمت و جانفشاني در راه اين مرز و بوم هستند قدرداني کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.