۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 396339

بانک رفاه با هدف جلب رضایت مشتریان طرح «جاری رفاه» را ارایه کرد.

بانک رفاه وام با سود ۶ درصد می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، بانک رفاه کارگران اعلام‌کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب جاری می‌توانند تا پایان آذرماه امسال معادل ۱۰۰ درصد میانگین منابع جاری و متناسب با مدت آن تا حداکثر مبلغ یک میلیارد ریال، با حداقل نرخ سود ۶ درصد در سال، تسهیلات خرد و تجاری دریافت کنند.

بنابر اعلام بانک رفاه، از امتیازات ویژه این طرح می‌توان به امکان افزایش مدت بازپرداخت متناسب با کاهش مبلغ تسهیلات متعلقه و حداکثر تا مدت ۴۸ ماه و همچنین امکان استفاده از امتیاز متعلقه برای پرداخت تسهیلات به بستگان درجه یک ایشان اشاره کرد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی فراد به شماره تلفن ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شبنم IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    4 0
    كارت اعتباري 10 ميليوني سالي دو ميليون چهارصد سود دارد بيشترين نزول ده ميليوني در ايران سالي سه ميليون سود دارد يعني 500هزارتومان بيشتر از نظام دولت البته بدون منت و حتي مي شود هر دو ماه قسط داد ولي بانك ماهانه قبل از دريافت حقوق از حسابت ور مي داره. حال پيدا كنيد پرتغال فروش را . اين وام ها براي از ما بهترون هست . حتي وام بدون بازگشت هم بانك رفاه داره. عجب مملكت الگوي ايراني اسلامي ساختيم
  • علی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    7 0
    یعنی جلو بخور بخورها را گرفن که دارن وام 6درصد می دن جل الخالق !!!!!
  • محمد IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    6 0
    اینم برای پوشوندن گند فسادشونه ... خودتونید ...مردم هالو نیستن میفهمن