قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ستاد مدیریت بحران شهرستان تبریز گفت: اکنون با گذشت ۷۲ ساعت از وقوع سیل، مردم هنوز از آب شرب و امکانات اولیه اسکان و مواد غذایی برخوردار نیستند.

وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل‌زده تبریز مطلوب نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  احمد علیرضابیگی امروز از روستای بیرق از توابع بخش‌مرکزی شهرستان‌ تبریز بازدید کرد.

وی در این دیدار از نزدیک در جریان مشکلات و خسارت وارده به اهالی این روستا قرار گرفت. تعدادی از اهالی روستای بیرق نیز که در جریان سیلاب دو روز پیش دچار خسارت شده‌اند به صورت چهره به چهره با نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرده و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

در حاشیه این دیدار که عوامل امدادی هلال احمر و نیروهایی از بخشداری شهرستان تبریز نیز حضور داشتند، علیرضابیگی با انتقاد از عملکرد ستاد مدیریت بحران شهرستان تبریز گفت: اکنون با گذشت 72 ساعت از وقوع سیل، مردم هنوز از آب شرب و امکانات اولیه اسکان و مواد غذایی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به وظایف ستاد بحران شهرستان تبریز طی گفت‌وگویی تلفنی با مدیران این ستاد به انعکاس مشکلات مردم سیل‌زده پرداخت و خواستار رسیدگی مسؤولان ذیربط به مشکلات مردم شد.

براساس گزارش خبرگزاری فارس، روستای بیرق از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان میدان‌چای بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده‌ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.