قدس آنلاین- تبریز: رئیس دادگستری شهرستان بناب از کاهش ۲۰ درصدی آمار طلاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ضرب و جرح عمدی بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگستری بناب را تشکیل می‌دهد.

کاهش ۲۰ درصدی آمار طلاق در بناب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید قاسمی‌وند به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در جمع مسؤولان و قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه یاد شهید مظلوم دکتر بهشتی اظهار داشت: شهدای 7 تیر به عنوان مجاهدان واقعی انقلاب اسلامی هستند که همواره تلاش‌ها و زحماتشان در تاریخ این کشور ماندگار خواهد ماند.

وی اولین و اصلی‌ترین وظیفه دادگستری بناب را خدمت صادقانه و خالصانه به مردم دانست و افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کرده‌اند، دستگاه قضایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارد.

رئیس دادگستری بناب این انقلاب را ثمره خون هزاران شهید بیان کرد و افزود: نباید ثمره خون این شهدا را به خاطر برخی سهل انگاری‌ها پایمال کرد و یاد آنها را نادیده گرفت.

قاسمی‌وند سپس با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری بناب از کاهش 20 درصدی آمار طلاق در شهرستان بناب در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد و این موفقیت بزرگ را به مردم فهیم بناب تبریک گفت.

وی تصریح کرد: قطعاً این موفقیت در سایه تلاش همکاران قضایی و اداری و اعضای شوراهای حل اختلاف و معتمدین محلات و فرهنگ بالای مردم این شهرستان به دست آمده است و امیدواریم هر روز شاهد کاهش آمار طلاق در سطح شهرستان باشیم.

رئیس دادگستری بناب در عین حال از مردم خواست نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بی‌تفاوت نباشند و تلاش کنند با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، گفت: تأمین امنیت و آسایش مردم جزو خطوط قرمز دستگاه قضایی شهرستان است و هر کس بخواهد در جهت سلب امنیت و آسایش مردم قدم بردارد با آن برخورد خواهد شد.

قاسمی‌وند در ادامه از زحمات و تلاش‌های قضات دادگستری، نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان بخاطر فراهم کردن امنیت و آسایش برای شهروندان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.