قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه ناحیه اهر، ادامه راه شهدا را انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید برشمرد.

ادامه راه شهدا، انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، عبدالحسین ایمانی در جمع دانشجویان بسیجی اظهار داشت: شهدا جوانان دوران خود بودند که با قطع علاقه از مسائل دنیوی در جهت پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در این راه جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما تبیین فرهنگ ایثار در جامعه، ادامه راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار به نسل بعد جنگ و نسل جدید انقلاب است.

وی، اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب برای جوانان برای آشنایی این قشر با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

ایمانی حفظ اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی‌های آنها ذکر کرد و افزود: امروز این فرصت فراهم شده تا قشر جوان و دانشجو بتوانند با حضور در مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس با ایثارگری‌ها و سیره و زندگی شهدا بیشتر آشنا شوند.

این مقام مسئول، یکی از توطئه‌های استکبار جهانی را تجزیه کشورها از جمله ایران در جهت تضعیف آنها اعلام کرد و افزود: توطئه‌های متعدد امریکا و استکبار جهانی در ایران اسلامی رنگ باخته و ایران اسلامی با اقتدار و صلابت به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد و تهدیدهای گزینه روی آمریکا برای ملت ایران کهنه شده و در حال حاضر با اتحاد و همبستگی ملت ایران با نظام اسلامی، هیچ قدرتی یارای مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

جواد شیدایی مدیر دفتر دانشجویی سپاه ناحیه اهر نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج دانشجویی در خصوص اردوی دانشجویی راهیان نور ارائه کردند.

در پایان این جلسه ضمن معرفی سیدامیر موسوی به عنوان مدیر، عقیدتی و نظارت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اهر، از خادمان راهیان نور نیز تجلیل شد.

مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور بسیج دانشجویی به همت بسیج دانشجویی سپاه ناحیه اهر و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هیأت رئیسه واحد اهر، فرمانده سپاه ناحیه اهر و با شرکت بیش از 200 نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان اهر در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.