۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 396645

اسماعیل کوثری گفت: هنگامیکه تکفیری ها دیدند در عراق شکست خورده اند و در سوریه نمی توانند از طریق فشار اسلحه بشار اسد را کنار بگذارند آمدند و علیه ایران دست به اقداماتی بیهوده و پیش پا افتاده کردند تا به اصطلاح امنیت کشور ما را مختل کنند.

ردپای دلارهای عربستان در مرزهای ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، اظهار کرد: بعد از شکست سنگین آمریکا در عراق و پا به فرار گذاشتن آنها از این کشور، ترکیه، رژیم صهیونیستی، آمریکا با حمایت مالی مرتجعین عرب، گروهک های تکفیری و تروریستی را در منطقه ایجاد کرده و آن را پرورش دادند.

وی با بیان اینکه تجزیه سوریه و عراق تنها یکی از اهداف تشکیل این گروهک های تروریستی بود عنوان کرد: این گروهک های تکفیری در ابتدای شکل گیری شان بنا بر سیاست های منطقه ای رژیم صهیونیستی و آمریکا، سعی داشتند در سرزمین های سوریه و عراق حکومت های مستقلی درست کنند تا به نوعی جای پایشان تثبیت شود و در نهایت به ایران حمله کنند.

وی با اشاره به درگیری های مرزی اخیر نیروهای سپاه با اشرار و برخی گروهک های تروریستی و همچنین با استناد به خبر دستگیری عوامل گروهک های تکفیری در برخی مناطق کشور از جمله تهران توسط وزارت اطلاعات، گفت: هنگامیکه تکفیری ها دیدند در عراق شکست خورده اند و در سوریه نمی توانند از طریق فشار اسلحه بشار اسد را کنار بگذارند آمدند و علیه ایران دست به اقداماتی بیهوده و پیش پا افتاده زدند تا به اصطلاح امنیت کشور ما را مختل کنند. 

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: عاملین اصلی درگیری های اخیر همان عربستانی ها هستند که با دلارهای خود از تروریست ها حمایت می کنند و متاسفانه افرادی سریعا گول آنها را خورده و اسلحه دست می گیرند تا مثلا به پیکره نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

کوثری در پایان گفت: یقین داریم که نیروهای ایرانی یکی پس از دیگری مانع انجام عملیات تروریستها در کشورمان می شوند و آرزوی آنها برای نا امن کردن کشورمان را نقش بر آب می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الحاج اسد البحرینی الاصل IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    6 0
    بنام خداوند جان و خرد : من حرفم این است مگر ما دلار نداریم . چرا و به چه علت تعلل میکنیم تا انها بیان در خانه ما . چرا ما نرویم به در خانه انها . حالا که خیانت وهابی های خائن و سعودی های وهابی و نیز حکومت دست نشانده بحرین به طور صدی صد به ما ثابت شده است است . وانها اگر از دستشان بیاد حتی حمله نظامی هم میکنند . حالا که از این کارها عاجزند و فقط دلار خرج میکنند لازم است جنگ را بکشیم به داخل خانه انها . با پول و ............ که لازمه . والله المستعان
  • صفری IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    باسلام درود بر شرافت رزمندگان اسلام مردم هم باید چشمشان باز باشد همه باید در سنگر دفاع از ایران عزیز متحد ویک دل باشیم
  • مسعود IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    اگر راست میگویید و مدارک مستند دارید نسبت به پیامدهای آن به عربستان اعلامیه رسمی بدهید
  • دانش IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    به اميد آن روز كه وهابيت وسهيونيست هااين خواب را به گور برند من از دولت مي خواهم در مورد همه دشمنان ايران در داخل كشورهاي خودشان مغابل بمثل كنند .