استاندار هرمزگان با بیان اینکه برخورد جدی قوه قضاییه با شکارچیان متخلف را خواستارم، گفت: از قوه قضاییه به عنوان استاندار هرمزگان تقاضا دارم که پرونده قاتلان دو شهید محیط‌بان در سریع‌ترین زمان رسیدگی و شدیدترین مجازات را برای آنها در نظر بگیرند تا برای دشمنان طبیعت، انسانیت و مظلومیت درس عبرتی باشد.

استاندار هرمزگان خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با شکارچیان متخلف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، جاسم جادری پیش از ظهر امروز (هفتم تیر ماه) در مراسم تشییع دو شهید محیط‌بان در بندرعباس، ضمن تسلیت شهادت دو شهید محیط‌بان هرمزگانی افزود: خوشا به سعادت شهیدان هرمزی و دهقانی که در روز شهادت مولای متقیان علی (ع) تشییع می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز عدالت به شهادت رسیده است، اظهار کرد: اگر چه با شهادت این دو شهید محیط‌بان باید گفت؛ انسانیت و شجاعت به شهادت رسیدند اما هیچ‌گاه خون مظلوم پایه مال نمی‌شود.

جادری با اشاره به اینکه امام علی (ع) پرچم‌دار عدالت، انسانیت و دفاع از مظلوم بود، خاطرنشان کرد: شهیدان هرمزی و دقانی، مظلومانی بودند که در راه دفاع از طبیعت به شهادت رسیدند که به فرموده خداوند باید از آن پاسداری کرد زیرا ما از طبیعت آفریده شده‌ایم و باید در راه آبادانی آن بکوشیم نه آنکه دست به ویرانی آن بزنیم.

استاندار هرمزگان با بیان انسان‌های که قساوت قلب دارند در سراسر جهان دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زنند، افزود: این مظلومان به چه گناهی به شهادت رسیدند، کسانی که شریف‌ترین افراد هستند و در با وجود درآمد کم، همواره در حفظ محیط‌زیست کشور و استان کوشیدند.

وی با اشاره به اینکه قاتلان این دو شهید در واقع پیروان امام علی (ع) را کشند و از انسانیت بوی نبرده‌اند، اضافه کرد: از نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضایی که کمتر از 24 ساعت این مجرمان را دستگیر کردند تشکر می‌کنم و از قوه قضایی به عنوان استاندار هرمزگان تقاضا دارم که پرونده قاتلان این دو شهید در سریع‌ترین زمان رسیدگی و شدیدترین مجازات را برای آنها در نظر بگیرند تا برای دشمنان طبیعت، انسانیت و مظلومیت درس عبرتی باشد.

وی همچنین با تشکر از حضور خانم ابتکار معاون رییس‌جمهور در بندرعباس و شرکت در مراسم تشییع دو شهید محیط‌بان استان، اضافه کرد: امیدوارم پرچم دفاع از محیط زیست علیرغم تمامی فشارها و تنگ دستی‌ها همچنان در دولت یازدهم بالا نگه داشته شود.

جادری با اشاره به اینکه باید جهت تقویت بنیه محیط‌زیست گام‌های مؤثری برداشت، تصریح کرد: از تمامی دولت‌مردان و نمایندگان مجلس می‌خواهم که در این مسیر با تعامل و همکاری حرکت کرده و اقدامات لازم در تقویت مؤثر محیط‌زیست انجام دهند.

وی با بیان اینکه طی چند سالی که در این سمت هستم از مشکلات محیط‌زیست هرمزگان آگاه شدم، افزود: محیط‌زیست استان کمبودها و مشکلات زیادی دارد، طی چند سالی که در این سمت هستم در حد توانم، حمایت‌های از آنها صورت گرفته اما این میزان کفایت نمی‌کند و محیط‌زیست نیازمند حمایت بیشتری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.