قدس آنلاین –اراک –الهه موحد:آیت الله اراکی اظهار کرد: باید تلاش شود تا همه شکاف ها و نقاط خطرِ خاک ریز ها برای جلوگیری از نفوذ دشمنان پر شود زیرا اگر یک نقطه ضعف وجود داشته باشد دشمن به راحتی می تواند نفوذ پیدا کند.

باید تلاش شود تا همه شکاف ها و نقاط خطرِ خاک ریز ها برای جلوگیری از نفوذ دشمنان پر شود

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: هر کوتاهی در جبهه نرم، یک مسیر برای نفوذ دشمنان باز می کند که در این راستا همه به ویژه پاسداران جبهه مبارزه در این جنگ باید هوشیار باشند.

آیت الله محسن اراکی در آیین یادواره شهدای هفتم تیر، شهید هاشمی سنجانی و یکصد شهید سنجان اراک افزود: دشمنان ابتدا با جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت وارد شدند اما در این میدان به شدت شکست خوردند و امروز جنگ خود را وارد میدان نرم کرده اند.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تیر و تفنگ به جنگ نیامده بلکه با کلیپ های اینترنتی، ماهواره، کتاب داستان و ادبیات داستانی به جنگ با انقلاب آمده است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: علمای دینی، مسئولان فرهنگی، اساتید دانشگاه ها و سایر فعالان در عرصه فرهنگ وظیفه بسیار خطیری برعهده دارند.

وی یاد آور شد: اگر امروز شاهد دستاوردهای بزرگ هستیم، فرزندان این مرز و بوم دین دار و اهل تقوا هستند، مساجد و حسینه ها آباد هستند و نام امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) در این سرزمین طنین انداز است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اضافه کرد: بنا به فرموده حضرت زهرا (س) نهر خون در جامعه اسلامی متوقف نخواهد شد و همه در پاسداری از خون شهدا وظیفه سنگینی برعهده دارند.

آیت الله اراکی با تشریح جریان نفاق در زمان پیامبران مختلف از جمله حضرت محمد (ص) گفت: پدیده نفاق همیشه به عنوان سنگ و مانع راه، در جامعه بشری وجود داشته است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: بزرگترین خطری که جوامع را تهدید می کرده و می کند، نفاق است و در این زمینه باید بسیار هوشیار بود.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: هر چه دایره نفاق به مراکز تصمیم گیری نزدیکتر باشد خطر جدی تر خواهد بود و رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در مراکز تصمیم گیری تاکید ویژه دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله اراکی توضیح داد: بسیاری از افراد در دوران پیامبر گرامی اسلام (ص) خود را سینه چاک رسول خدا و مدافع اسلام می دانستند و این افراد هنوز هم وجود دارند.

وی تاکید کرد: آیت الله بهشتی از شخصیت های بسیار بزرگی بودند که همیشه در برابر انحراف راست قامت و پرحساسیت بودند و در مقابل جریان های انحرافی می ایستادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.