قدس آنلاین – يزد: فرمانده انتظامي استان، دستگاه قضائي را پشتيبان و ياور پليس در ماموريت هاي محوله در سطح جامعه برشمرد.

دستگاه قضائي پشتيبان پليس در ماموريت ها است

 به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سردار "ايرج کاکاوند" در ديدار با رئيس و مسئولان دستگاه قضائي استان ضمن تسليت شهادت حضرت علي (ع) اظهارداشت : حمايت ها و پشتيباني دستگاه قضائي از پليس تاثيرات بسيار مطلوبي را در ماموريت هاي محوله دارد.

وي افزود: ثمره اين پشتيباني ها باعث شده که شاهد امنيت قابل قبولي در سال گذشته و سالجاري در سطح استان باشيم که پليس، خوشبين به ادامه اين روند امنيتي است.

کاکاوند ضمن اشاره به رصد جرايم سال هاي گذشته گفت: اقدامات انجام شده پليس باعث شده که دست يکسري مجرمان از استان يزد کوتاه شود که اين مهم به دست نيامده مگر با حمايت و همراهي که مجموعه دستگاه قضائي از نيروهاي پليس داشته است.

سردار کاکاوند تصریح کرد: قريب 80 درصد جرايم در حوزه شهرستان يزد به وقوع پيوسته که تمرکز پليس هم بر کنترل جرايم در شهر يزد و سپس ديگر شهرستان هاي استان است و اين موضوع باعث شده تا وضعيت امنيتي قابل قبولي را در سطح استان داشته باشيم.

فرمانده انتظامي استان يزد با بيان اينکه تمرکز پليس، پيشگيري در تمامي حوزه ها است تا با انجام اقدامات پيشگيرانه شاهد کنترل و کاهش جرايم در سطح جامعه باشيم تصريح کرد: يقينا نگاه و ديدگاه دستگاه قضائي استان هم نيز به همين شکل است.

کاکاوند خاطرنشان ساخت : سعي و تلاش پليس اين است که با انجام اقدامات پيشگيرانه و تلاش شبانه روزي، عرصه را بر مجرمان تنگ کرده تا شاهد ارتقاء وضعيت امنيتي در سطح استان باشيم.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان دستگاه قضائي را همواره پشتيبان و ياور پليس در ماموريت ها برشمرد و هفته قوه قضائيه را به مسئولان دستگاه قضائي استان تبريک گفت.

حمايت از پليس يکي از وظايف دستگاه قضا است

در ادامه اين ديدار "محمدرضاحبيبي" رئيس کل دادگستري استان اظهارداشت : در مجموع، وضعيت امنيتي استان مطلوب است و دستگاه قضائي هم، چنانچه توفيقاتي را در زمينه گسترش عدالت در جامعه داشته بخشي از آن را مرهون زحمات پليس است.

وي، يکي از وضايف دستگاه قضائي را حمايت قانوني از کارکنان پليس بيان کرد و افزود: امنيتي که در حال حاضر در اين استان حاکم است نتيجه تعامل و همدلي همه ي دستگاه هاي نظامي، انتظامي و امنيتي استان است.

رئيس کل دادگستري استان يزد در پايان از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس به خاطر برقراري نظم و امنيت مطلوب در سطح استان قدرداني کرد.

امنيت يزد؛ امنيتي مطلوب، پايدار و باثبات

"جمال قضاوتي" دادستان يزد نيز امنيت استان يزد را نسبت به استان هاي همجوار، امنيتي مطلوب، پايدار و باثبات دانست و گفت: بيشتر جرايمي که باعث ناامني مي شود و همچنين جرايم خشني که در ديگر استان ها وجود دارد در اين استان يا وجود ندارد و يا انگشت شمار است.

وي افزود: صلابت و اقتدار پليس در دستگيري مجرمان در ساعات و روزهاي اوليه بروز جرم و متعاقب آن برخورد قاطع مقامات قضائي با مجرمان موجب شده که يزد مامني براي تبهکاران و جنايتکاران نباشد.

اين مقام قضائي در پايان، اشرافيت پليس يزد را در خصوص وقايع سطح استان و بخش هاي مختلف خوب و کامل ذکرکرد و گفت: اين موضوع و انهدام و دستگيري اعضاي باندهاي سرقت توسط پليس باعث شده که شاهد کارنامه قابل قبولي از پليس يزد باشيم.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.