قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تأکید کرد: صدا و سیمای استان، اهتمام ویژه ای نسبت به دانش آموزان حاشیه شهر و منطقه تبادکان دارد.

 رسانه استانی و توجه ویژه به دانش آموزان مدارس حاشیه شهر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا آینه دار در دیدار با حیدر خوش نیت مدیر آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان منطقه تبادکان در رسانه استانی، حاشیه شهر را بیش از پیش نیازمند توجه دانست و افزود: انتظار می رود دانش آموزان و فرهنگیان مستعد و موفق با معرفی و حضور در برنامه های صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی زمینه تشویق، رشد و پیشرفت این عزیزان فراهم شود.
وی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های انجام شده و تمایل متولیان آموزش و پرورش منطقه تبادکان نسبت به تعامل بیشتر با صدا و سیما، تصریح کرد: رسانه استانی از طرح های مفید و مشوق استقبال می کند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان هم با قدردانی از صدا و سیمای استان در خصوص پوشش اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش گفت: رسالت ما خدمت به جامعه است و تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی برای ما بسیار مهم و در دستور کار تمامی برنامه های آموزش و پرورش منطقه تبادکان قرار دارد.
حیدر خوش نیت همچنین در خصوص فراهم کردن ساز و کار همکاری بیشتر با صدا و سیمای استان قول مساعد داد.
در این دیدار به پاس تقدیر از همیاری تمامی همکاران صدا، سیما و خبر رسانه استانی لوح تقدیری به علیرضا آینه دار قائم مقام صدا و سیمای خراسان رضوی اهداء شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.