۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 397001

قدس آنلاین: وزارت بهداشت برنامه خاصی را برای فهم قرآنی دارد، چنانکه در برنامه پنج‌ساله آن هم جای گرفته و امید می‌رود در این راستا موفق باشد.

وعده قرآنی وزیر بهداشت

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان اینکه تلاوت قرآن، بدون فهم آن نمی‌تواند چندان ارزشمند باشد عنوان کرد: انتظار این است اگر صوت خوب در میان قاریان داریم، رفتار نیکوی قرآنی نیز داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: این بسیار خوب است که رتبه اول صوت قرآن را داشته باشیم، اما از آن مهمتر این است که رفتار ما اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه، جامعه پزشکی و بچه‌های ما رفتار قرآنی باشد.

 

هاشمی عنوان کرد: مهم این است که رفتار ما ناشی از فهم قرآن باشد و گرنه در زمینه صوت، کشورهایی با اصوات خیلی خوبی بودند که مربوط به الان هم نیست چندین دهه آنها صاحب صوت‌های آسمانی بودند، اما رفتار آنها قرآنی نبود؛ چرا که فهم قرآنی نداشتند.

 

وی تأکید کرد: رفتار قرآنی بدون فهم، حاصل نمی‌شود، من تصورم این است که همه نهادهای قرآنی در کشور این تلاش را داشته‌‎اند تا فهم قرآن را ترویج کنند.

 

وزیر بهداشت با اشاره به شعار نمایشگاه بیست و چهارم قرآن مبنی بر «به سوی فهم قرآن» اظهار کرد: آنچه که شعار این نمایشگاه است برای توجه بیشتر مردم و مسئولان بوده و خوشبختانه وزارت بهداشت هم این مسأله را مورد توجه قرار می‌دهد.

 

وی یادآور شد: وزارت بهداشت برنامه خاصی را برای فهم قرآنی دارد، چنانکه در برنامه پنج‌ساله آن هم جای گرفته و امید می‌رود در این راستا موفق باشد.

ایکنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    وزیر محترم بهداشت شما برذو دنبال حقوق میلیونی خودت وهمکاران پزشکت تورو چه به این حرفها