قدس ‌آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در پرداخت‌های ماهانه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان تاکید کرد.

ضرورت تسریع در پرداخت‌ حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز اظهار داشت: شاهد تغییرهای غیرقابل قبول در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت و بازنشستگان در ماه‌های اخیر و برخی از ماه‌های گذشته هستیم.

وی افزود: مناسب است مسوولان مختلف اجرایی ذی‌ربط و به ویژه آموزش و پرورش تمهیدات مناسب را برای پرداخت به موقع عمل آورند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تسریع در پرداخت‌های ماهانه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان تاکید شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    5 0
    دولت تدبیر و امید چرا از زمان روی کار آمدن خود تاکنون هر روز شکاف و فاصله حقوقی را بین شاغلین و بازنشستگان فرهنگی زیاد تر کرده است و فقط در فکر شان و منزلت و ارتقاء و افزایش حقوق شاغلین می باشد به طوری که بازنشستگان فرهنگی سال هشتاد و هفت و قبل از آن نصف شاغلین همتراز خود حقوق دریافت می کنند که دور از عدالت و انصاف می باشد خواهشمند است مجلس و دولت محترم به این تبعیض و شکاف که بازنشستگان فرهنگی مورد بی مهری قرار گرفته اند پاسخگو باشند .!!!!
  • بازنشسته فرهنگی : IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    1 0
    چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان 94 پرداخت نمی شود. تا کی باید منتظر بمانیم ؟ چرا اگر یک روز قسط بانک را دیرتر ببری اول خسارت دیرکرد می گیرند اما با گذشت تقریبا یک سال از باز نشستگی هیچ خبری از پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیست ؟ مگر ما گناه کرده ایم که معلم شده ایم ؟ چرا پاداش پایان خدمت کارکنان بقیه ادارات حداکثر بعد از دو ماه آن هم چند برابر معلمان پرداخت می شود اما به آموزش وپرورش که می رسند بودجه ندارند؟
  • حسین IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    2 0
    انشالله وقت گل نی!
  • رضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    1 0
    سلام دولت تدبیر وامید اگه به همین منوال و رویه پیش بره امیدی به فرهنگیان برا انتخابات اینده نداشته باشه ...
  • فرهنگی بازنشسته سال ۹۳ IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    سال ۹۳ از فرهنگیان آموزش وپرورش استان مرکزی هستم که باز نشسته شده ام علی رغم پیگیری های زیاد حق وحقوق مرخصی استفاده نشده ما را پرداخت نکرده اند از وزیر محترم درخواست داریم دستورات لازم را صادر فرمایند بعد از ۳ سال