قدس آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ۱۷۵ شهر، شهرستان‌ و بخش‌ خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۷۵ شهر، شهرستان‌ و بخش‌ خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور جمعه این هفته یازدهم تیر ماه (بیست و پنجم رمضان)، در 175 نقطه از شهرها، شهرستان‌ها و بخش‌های خراسان رضوی با حضور پرشور مردم روزه‌دار همچون گذشته با عظمت و شکوه بسیار برگزار می‌شود.
وی افزود: این راهپیمایی در مشهد ساعت 10 صبح از میدان 15 خرداد آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر خیابان امام رضا(ع) را به سمت حرم مطهر رضوی می‌پیمایند و در این مسیر آقایان از سمت راست و بانوان از سمت چپ خیابان امام رضا(ع) به سمت میدان بیت‌المقدس راهپیمایی می‌کنند و برادران از ورودی باب‌الرضا(ع) و خواهران نیز از ورودی باب‌الجواد(ع) وارد صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) می‌شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دررابطه با مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، خاطرنشان کرد: راهپیمایان پس از ورود به حرم مطهر رضوی در رواق دارالمرحمه (محل برگزاری نماز جمعه) و دیگر اماکن متبرکه‌ای که صفوف نماز دشمن‌شکن جمعه به آن متصل است مستقر می‌شوند.
سلطانی تصریح کرد: در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلااب اسلامی به عنوان سخنران پایانی این حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه به ایراد سخن می‌پردازد و سپس آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به بیان خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه و اقامه نماز جمعه می‌پردازد.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر نقاط استان، تأکید کرد: این راهپیمایی در 174 نقطه دیگر خراسان رضویهمزمان با مشهد از ساعت 10 صبح از مبدأهای تعیین شده به سمت مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود و پس از راهپیمایی روز جهانی قدس قطعنامه پایانی و سراسری این راهپیمایی قرائت می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره شعارهای راپیمایان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، بیان کرد: راهپیمایان در این راهپیمایی با توجه جنایات عربستان سعودی در منطقه به‌ویژه یمن و همچنین بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج و عدم همکاری در جهت اعزام حجاج ایرانی شعارهای ویژه‌ای هم در این رابطه سرخواهند داد و حق و حقوق جانباختگان و مصدومان فاجعه منا را از مجامع جهانی طلب خواهد کرد و منتظر یک برخورد قاطع و محکم با سردمداران بی‌کفایت آل سعود هستند.
سلطانی گفت: برابر هماهنگی صورت گرفته با دو مجموعه قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد، مقرر شده که این دو ناوگان ریلی و زمینی درون‌شهری از دو ساعت قبل تا دو ساعت بعد از راهپیمایی روز جهانی قدس خدمات‌رسانی رایگان به راهپیمایان این راهپیمایی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.