روزی که استکبار جهانی برای حفظ جایگاه غده سرطانی اسرائیل، عده‌ای از دست‌نشاندگان خود را به جان امت اسلامی انداخته تا به نیابت از اسرائیل مردم مسلمان را به خاک و خون بکشند وظیفه آحاد امت اسلامی سنگین‌تر است.

تلاش استکبار برای حفظ اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس،‌ آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امت شریف و مؤمن و روزه‌دار اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان نزدیک می‌شود آخرین جمعه‌ای که با عنایت و دستور حضرت امام راحل رضوان‌ الله تعالی علیه به روز قدس نامگذاری شده است روزی که امت اسلامی وظیفه دینی و سیاسی دارند که یک صدا و همدل و یکپارچه بر سر اسرائیل غاصب کشور اسلامی فلسطین و قدس شریف فریاد مرگ بر صهیونیست سر دهند و از استکبار جهانی برای حفظ جایگاه این غده سرطانی عده‌ای از دست‌نشاندگان خود را به جان امت اسلامی انداخته تا به نیابت از اسرائیل مردم مسلمان را به خاک و خون بکشند وظیفه آحاد امت اسلامی سنگین‌تر است.

این بیانیه تأکید می‌کند: لذا اینجانب توصیه می‌کنم همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر داشته و بر سر استکبار و دست‌نشاندگان آن اظهار انزجار و تبری نمایید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.