قدس آنلاین/ گلستان: علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در گفتگو با پایگاه خبری قدس ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت پرشکوه در روز جهانی قدس گفت: طراحی هوشمندانه روز قدس به منزله حمایت از تمامی مستضعفین جهان در راستای احترام به حقوق بشر است.

مرگ بر آمریکا شعار دائمی ماست

وی تصریح کرد: روز قدس یک روز جهانی است و خللی بر آن وارد نیست و تا کنون نیز هیچ دولتی در روز قدس خدشه ای وارد نکرده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای از دنیا که حق مظلومی ضایع شود جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای مستضعفین جهان در صحنه حضور پیدا کرده و حمایت خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان در خصوص شعار مرگ بر آمریکا که در روز جهانی قدس طنین انداز می شود نیز ابراز کرد: تا زمانی که خوی درندگی و استکباری آمریکا ادامه پیدا کند ما و ملت ما این شعار را ترک نخواهیم کرد و این شعار برای ما یک شعار دائمی است.

وی تأکید کرد: روزی به واسطه تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه، دنیا ما را محور شرارت قلمداد می کرد اما امروز بر همه واضح شده است که ایران اسلامی محور امنیت در منطقه و دنیاست؛ امروز ظرفیت رسانه ای ما نیز به عنوان امپراطوری رسانه ای در جهان مطرح شده و لازم است با استفاده از این ظرفیت حقوق بشر ایرانی-اسلامی و امنیتی که به واسطه حمایت از مستضعفین دریافت کردیم را به جهانیان نشان بدهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.