رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در سایه تعامل دستگاه‌ها شاهد استقرار یک امنیت مطلوب و پایدار در شرق کشور به ویژه در استان خراسان رضوی هستیم که جای تقدیر دارد.

  شاهد ‌امنیت مطلوب و پایدار در شرق کشور به ویژه در ‌خراسان رضوی هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام علی مظفری در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه با تأکید بر حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از نیروهای مسلح اظهار داشت: امنیت کشور مدیون خون شهداست.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان جهان اسلام در طول دوران دفاع مقدس افزود: این دوران باشکوه هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد و امروز امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است.

مظفری با تشریح اقدامات دستگاه قضایی گفت: یکی از مهمترین راهبردهای دستگاه قضایی حمایت حقوقی و قضایی از سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف است و در این زمینه ملاک عمل ما مبانی شرع مقدس و قانون است و در همین راستا حمایت همه جانبه‌ای از نیروهای خدوم و جان برکف نظامی، انتظامی و امنیتی اعمال شده است.

وی با تقدیر از اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سایه تعامل این عزیزان با دستگاه قضایی بحمدالله شاهد استقرار یک امنیت مطلوب و پایدار در شرق کشور به ویژه در استان خراسان رضوی هستیم که جای تقدیر دارد.

سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این دیدار  از اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی استان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اهداء لوح تقدیر از اقدامات قاطعانه و شجاعانه مجموعه قضایی استان در مبارزه با مفاسد و همچنین تلاش در جهت ارتقاء امنیت عمومی تقدیر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.